Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Pffff ik vrees steeds met grotere vrezen dat ik Rock Werchter aan me voorbij moet laten gaan. Onze vrienden staan op the Hive, maar wij kunnen op het moment alleen nog naar C7. Ben er lang vanuit gegaan dat er nog wel kaartjes op ticketswap zouden verschijnen, maar in tegenstelling tot Down the Rabbit Hole & Pinkpop verschijnen er maar mondjesmaat kaartjes. Iemand enig idee of ticketswap in België minder bekend is? Dilemma op dit moment is of we niet beter de tickets kunnen verkopen en naar Dtrh kunnen gaan om in ieder geval iets te hebben, maar liever gaan we gewoon naar RW. Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag.

Ps. Als er al tickets op ticketswap komen zijj ze vaak al verkocht terwijl ik echt meteen klik. Dan moet ik die meldingen toch wel te laat binnen krijgen?
Ticketswap is hier zeker niet minder bekend. Vrijdag nog dag zelf via ticketswap tickets gekocht voor Live = Live. RW is al wel even uitverkocht en de vraag is blijkbaar groot....
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ticketswap is hier zeker niet minder bekend. Vrijdag nog dag zelf via ticketswap tickets gekocht voor Live = Live. RW is al wel even uitverkocht en de vraag is blijkbaar groot....

Als je geluk hebt, komen er de dag zelf nog veel op, maar is altijd gokken
Ik heb misschien geluk, ik krijg net een hele lieve DM in mn berichtenbox :). Niet geschoten altijd mis, zo blijkt maar weer.
 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Heeft er iemand ervaring met The Hive Resort?

Hoe werkt dat bijvoorbeeld concreet? Je komt die camping op en stapt de eerste de beste tippi binnen? Of krijg je die toegewezen? En krijg je die dingen op een of andere manier wat 'op slot'?
 

DutchTalz71

Nieuw lid
18 mei 2022
2
0
Heeft er iemand ervaring met The Hive Resort?

Hoe werkt dat bijvoorbeeld concreet? Je komt die camping op en stapt de eerste de beste tippi binnen? Of krijg je die toegewezen? En krijg je die dingen op een of andere manier wat 'op slot'?
Je krijgt zover ik weet en uit eigen ervaring gewoon toegewezen
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Pffff ik vrees steeds met grotere vrezen dat ik Rock Werchter aan me voorbij moet laten gaan. Onze vrienden staan op the Hive, maar wij kunnen op het moment alleen nog naar C7. Ben er lang vanuit gegaan dat er nog wel kaartjes op ticketswap zouden verschijnen, maar in tegenstelling tot Down the Rabbit Hole & Pinkpop verschijnen er maar mondjesmaat kaartjes. Iemand enig idee of ticketswap in België minder bekend is? Dilemma op dit moment is of we niet beter de tickets kunnen verkopen en naar Dtrh kunnen gaan om in ieder geval iets te hebben, maar liever gaan we gewoon naar RW. Als iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag.

Ps. Als er al tickets op ticketswap komen zijj ze vaak al verkocht terwijl ik echt meteen klik. Dan moet ik die meldingen toch wel te laat binnen krijgen?
C7 is een prima camping, zitten wij al zolang A6 niet meer kon.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
C7 is een prima camping, zitten wij al zolang A6 niet meer kon.
C7 betekent niet bij onze vrienden staan en ook met de trein moeten vanuit Nederland ipv mee kunnen rijden omdat je een totaal andere route moet nemen voor C ten opzichte van the Hive. Bovendien is RW tegenwoordig al om 1u snachts afgelopen en willen we daarna nog wel kunnen feesten. Met zijn 2'en om 1u naar bed, daar zijn wij nog te jong voor ?
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Gezien de ervaringen op Werchter Boutique qua prijzen, denk ik toch om extra boodschappen mee te nemen voor op de camping.
Als je met de auto komt kan je natuurlijk best een keer extra lopen om alles bij je tent te krijgen.
Ik zie nergens dat hier een limiet aan zit? Zolang het niet in glas zit, mag je vrijwel onbeperkt blikjes meenemen op de Hive?
Eten gaat wel lastiger worden. Maar 10 euro+ voor een hamburger is ook nauwelijks een optie.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Gezien de ervaringen op Werchter Boutique qua prijzen, denk ik toch om extra boodschappen mee te nemen voor op de camping.
Als je met de auto komt kan je natuurlijk best een keer extra lopen om alles bij je tent te krijgen.
Ik zie nergens dat hier een limiet aan zit? Zolang het niet in glas zit, mag je vrijwel onbeperkt blikjes meenemen op de Hive?
Eten gaat wel lastiger worden. Maar 10 euro+ voor een hamburger is ook nauwelijks een optie.
blikjes cara pils, knakworsten, en kadetjes, that's all you need.

Ik ben ondertussen wel blij dat ik in de voorverkoop asociaal veel bonnen heb besteld voor 50 cent minder, haha.
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
blikjes cara pils, knakworsten, en kadetjes, that's all you need.

Ik ben ondertussen wel blij dat ik in de voorverkoop asociaal veel bonnen heb besteld voor 50 cent minder, haha.
Opzich nix mis met een broodje knakworst, maar koud zijn die niet weg te krijgen. Die voorverkoop heeft me inderdaad ook geholpen.
Lang geleden dat ik Werchter was (2009) er is denk veel veranderd. Toen had je nog een soort camping supermarkt. En was wegwerp BBQ volgens mij ook geen enkel probleem.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Gezien de ervaringen op Werchter Boutique qua prijzen, denk ik toch om extra boodschappen mee te nemen voor op de camping.
Als je met de auto komt kan je natuurlijk best een keer extra lopen om alles bij je tent te krijgen.
Ik zie nergens dat hier een limiet aan zit? Zolang het niet in glas zit, mag je vrijwel onbeperkt blikjes meenemen op de Hive?
Eten gaat wel lastiger worden. Maar 10 euro+ voor een hamburger is ook nauwelijks een optie.
Beter buiten het terrein een hamburger nemen
 

BIG TV

Playlistbediener
12 okt 2021
7
1
Dag mensen, dit jaar wordt mijn eerst Rock Werchter. Ik sta me een vriend op the Hive. Is het noodzakelijk om al op woensdag te ariveren of kun je op donderdag ochtend ook nog een goed plekje bemachtigen?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Dag mensen, dit jaar wordt mijn eerst Rock Werchter. Ik sta me een vriend op the Hive. Is het noodzakelijk om al op woensdag te ariveren of kun je op donderdag ochtend ook nog een goed plekje bemachtigen?
Hangt er vanaf wat jij een goed plekje vindt :) als het is, dichtbij de in- en uitgang, dan is het moeilijk om dat zelf op woensdag te bemachtigen.
Wij gaan meestal tussen 14-16 uur en zitten dan ergens voorbij het midden maar zitten dan wel ietsje rustiger wat wij belangrijker vinden. Althans, dat was toch zo voordien, weet niet goed wat de knaldrang ermee gaat doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken