Pinkpop 2022 maatjes gezocht

Festipatrick

Nieuw lid
30 apr 2022
3
2
Hallo allemaal Patrick 24 uit Groningen,

Na de editie van 2016 bleef het elk jaar kriebelen om terug te gaan naar landgraaf.
Helaas heb ik niemand in mijn vriendenkring die graag dit festival bezoekt.

Het volgende geval is nu dat ik dit jaar heel graag heen wil, alleen niet zo graag alleen ga.
Ik zoek iemand die ook vanuit Groningen die kant opgaat, om samen het weekend mee op te trekken.

Grootliefhebber van rock, metal. De rest van alle genres luister ik ook super graag!

Als je meer informatie wil uitwisselen of iets wil weten vragen , be my guest!! :)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Gewoon gezellig gaan en mensen aanspreken. Dan komt het vanzelf goed ;) veel succes!
Dat is natuurlijk voor de ene persoon makkelijker dan de ander

@Festipatrick misschien dat je wat breder kijken, je kan natuurlijk ook daar met iemand meeten, hoeft niet per se iemand uit Groningen te zijn.

Ik ga zeld helaas niet, maar, veel plezier!
 

Festipatrick

Nieuw lid
30 apr 2022
3
2
Voor mij is het toch wel inderdaad een stap, even alleen gaan die paar dagen.
Daar iemand meeten zou ook ideaal zijn, als het maar gezellig is!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Voor mij is het toch wel inderdaad een stap, even alleen gaan die paar dagen.
Daar iemand meeten zou ook ideaal zijn, als het maar gezellig is!
Er wil nog wel eens iedere editie van Pinkpop een Festileaksmeeting zijn. Moet je even het topic van Pinkpop 2022 in de gaten houden wanneer dat zal zijn. Is nog niks voor geprikt.
 

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Ik had zelf een kaart gekocht voor editie 2020 samen met een maat. Helaas contact verbroken met die maat en stond op het punt om mijn eigen kaart ook te verkopen, want alleen gaan leek me ook een drempel. Overige vrienden waren verhinderd, kunnen slechts één dag, of hebben simpelweg andere interesses.

Terwijl ik netjes het ticket aan het invoeren was op ticketswap besloot ik uiteindelijk om op cancel te drukken in plaats van definitief te verkopen. Diverse optredens missen zoals Volbeat, Metallica, Pearl Jam, Imagine Dragons etc etc vind ik uiteindelijk toch erger dan alleen te gaan. Ook voor mij een beetje uit de comfortzone, maar ik ga het gewoon proberen. Je zit er met 1000'en mensen met in ieder geval één dezelfde interesse: Pinkpop/Muziek.

We gaan het dus meemaken. Mocht je tzt gaan en willen meeten dan laat gerust wat weten via het topic (y)
 

Struikelmuts

Playlistbediener
15 jun 2022
5
8
Hoi , ik ben zelf al een paar keer geweest . Maar ook hier niemand die meegaat of kan . Dus ik ga lekker alleen en genieten van de muziek , sfeer en mensen . Beter alleen dan niet geweest . Gr Debby
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Hey! Ik ga dit weekend ook alleen!) Zo'n zin in goede muziek, dansend in het zonnetje met een drankje✌? Mochten mensen willen meeten, hit me up!??
Check ff het topic Festileaks Pinkpop Meeting 2022! Daar komen genoeg mensen op af!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva_m

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Hey! Ik ga dit weekend ook alleen!) Zo'n zin in goede muziek, dansend in het zonnetje met een drankje✌? Mochten mensen willen meeten, hit me up!??
Inderdaad wat royke al aangaf: Vrijdag,zaterdag en zondag is er een festileaks meeting dus altijd gezellig om even met gelijkgestemden een drankje te doen. Zie ook het topic:


Wel leuk om te lezen dat er zeker mensen zijn die alleen gaan. Zelf ga ik door omstandigheden ook alleen naar Pinkpop + camping. Persoonlijk wel een beetje een drempel voor me, maar tegelijkertijd toch ontzettend veel zin in.

Ik word vanavond rond een uur of 7 a half 8 op de K&R gedropt en dan hoop ik dat nog een mooi plekje is op camping B. Lijkt me leuk om hier al wat verhalen te lezen tzt en wellicht ergens al vanavond te proosten (y) ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Mumford&Rons

Nieuw lid
17 jun 2022
1
0
Bij mij wilt de vriendenkring alleen de vrijdag mee. Koppig als ik ben, ga ik toch ook gewoon de rest van de dagen alleen. Dus ik vind het wel leuk om met mensen te meeten, samen wat te drinken/eten en van de artiesten te genieten.

(De zaterdag ben ik er wel pas laat op de middag.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken