Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Zanger van Tool zei na het concert dat hij volgende zomer waarschijnlijk met Puscifer in Europa zal zijn. Denk dat Tool afgeschreven kan worden voor festivals dan voor 2023.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Zanger van Tool zei na het concert dat hij volgende zomer waarschijnlijk met Puscifer in Europa zal zijn. Denk dat Tool afgeschreven kan worden voor festivals dan voor 2023.
Waarschijnlijk omdat als de band samen met iemand op tour gaat dat de band concerten bedoelt en niet festivals?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Waarschijnlijk omdat als de band samen met iemand op tour gaat dat de band concerten bedoelt en niet festivals?
Niet samen met iemand, hij gaat gewoon touren met zijn andere band, Puscifer. Dus wellicht dat hij wel op festivals staat maar dan met Puscifer en niet met Tool.

Puscifer had oorspronkelijk ook een tour gepland in juni 2020 welke uiteindelijk was gecanceld. Hadden toen ook een erg hoge spot op de hellfest poster geloof ik. Misschien gaan ze die tour inhalen?

Misschien Puscifer wel op Graspop dan volgend jaar.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Niet samen met iemand, hij gaat gewoon touren met zijn andere band, Puscifer. Dus wellicht dat hij wel op festivals staat maar dan met Puscifer en niet met Tool.

Puscifer had oorspronkelijk ook een tour gepland in juni 2020 welke uiteindelijk was gecanceld. Hadden toen ook een erg hoge spot op de hellfest poster geloof ik. Misschien gaan ze die tour inhalen?

Misschien Puscifer wel op Graspop dan volgend jaar.
Het één sluit het andere natuurlijk niet uit, denk ik. Een jaar is veel langer dan die enkele festivalmaanden.
Ik refereer naar 2019, Steel Panther stond op GMM, en later (in november dacht ik) stonden ze ook nog eens in Trix. En zo zijn er volgens mij tig voorbeelden.

Ik wil maar zeggen, ze touren mss met Puscifer in begin/eind 2023 in zalen. Terwijl in de zomer kunnen er nog wat festivals worden gedaan met Tool.
Maargoed, persoonlijk denk ik ook niet dat we Tool mogen verwachten op GMM23.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Het één sluit het andere natuurlijk niet uit, denk ik. Een jaar is veel langer dan die enkele festivalmaanden.
Ik refereer naar 2019, Steel Panther stond op GMM, en later (in november dacht ik) stonden ze ook nog eens in Trix. En zo zijn er volgens mij tig voorbeelden.

Ik wil maar zeggen, ze touren mss met Puscifer in begin/eind 2023 in zalen. Terwijl in de zomer kunnen er nog wat festivals worden gedaan met Tool.
Maargoed, persoonlijk denk ik ook niet dat we Tool mogen verwachten op GMM23.
Ja, maar hij had het wel echt over 'next summer'
Maar goed de kans op Tool op Graspop was inderdaad al nihil.

Graspop is (voor een stuk) Live Nation, die gaan voor maximum winst. Festivals als Hellfest en Wacken worden georganiseerd door onafhankelijke organisaties, die de intrinsieke motivatie hebben om een cool festival te organiseren.

Als je ziet dat GMM uitverkoopt zonder Metallica, waarom dan geld smijten naar Metallica?
Een andere grote reden is dat er gewoon zoveel festivals zijn in België.

Als ik zo kijk naar mijn spoorboekje voor dit jaar vind ik er echt helemaal niks mis mee. En dan nog de clashes die je niet kunt zien. Nee, ik ben echt positief over deze line-up. Die line-up van Hellfest lijkt leuk maar het merendeel kan je toch niet zien.
Helemaal mee eens. Heb nog nooit zoveel bands willen zien van 1 line up, geen idee hoe ik nog wat rust/eten ga hebben tussendoor.
Komt natuurlijk ook wel deels omdat ik al 3 jaar bezig ben met het ontdekken van de lineup.
 

ronnie1976

Playlistbediener
22 feb 2020
35
15
Weet er iemand hoeveel combi plus tickets er in de verkoop gegaan zijn by the way ?... ik kan dit nergens vinden en ben hier erg benieuwd naar...
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Wou net even kijken naar m'n tickets van GMM. Even de optelsom maken van het aantal munten e.d.
Werkt de site van ticketmaster niet... :rolleyes::(
 

MJ22

Nieuw lid
20 mei 2022
2
1
Hey Guys,
please help me out. We are a group of 10 People, all with Combi-plus tickets. One of my friends missklickend and just bought a Combi ticket. any idea if he can order a upgrade or if he is still able to join us on the campground ? He has no own tent an will just sleep in one of ours....Will Combi ticket entrance be at 0:00 or in the morning ?

Tank you
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Hey Guys,
please help me out. We are a group of 10 People, all with Combi-plus tickets. One of my friends missklickend and just bought a Combi ticket. any idea if he can order a upgrade or if he is still able to join us on the campground ? He has no own tent an will just sleep in one of ours....Will Combi ticket entrance be at 0:00 or in the morning ?

Tank you
Unfortunately there is nu upgrade option. only solution would be to buy a combi plus ticket now (recently they became available again) and sell his old ticket on ticketswap or something.

Combi plus holders can access the camping from 15:00 on.
Regular combi ticket is only from Thursday 08:00.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
And I think, I'm not sure that you can sell your combi ticket on the graspop site? That's why there are new free tickets now. Very limited. But the radio stubru just said on the radio that there are only tickets for friday available? Good luck.
Or he can join you later and eventually sleep one night somewhere else that sucks.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
since they're available, maybe just message graspop on facebook and see if they can work with you?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Tyler Bryant & the Shakedown is toegevoegd aan het affiche voor zondag 19 juni. Heel fijne boeking! (Gaan ze toch breder boeken...?)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Tyler Bryant & the Shakedown is toegevoegd aan het affiche voor zondag 19 juni. Heel fijne boeking! (Gaan ze toch breder boeken...?)
als je die onderste lijn ziet op de affiche dan kan je eigenlijk niet anders dan concluderen dat er toch al heel breed wordt geboekt. Dat zijn al geen kleine bands meer, op andere festivals staand sommige van die bands al midden de affiche
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ben wel blij, door deze booking kan ik na alestorm nog een stukje me and that man zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken