Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Misschien staat het er al even, maar Sonic Whip heeft in ieder geval wat namen voor volgend jaar.
Motorpsycho, Earthless, Stöner, Rotor, Sacri Monti, Maidavale, A/lpaca, Polymoon, Mythic Sunship, Slomosa en Kaleidobolt. Meer namen volgen.

Mooi lijstje wel. De voor mij interessantste namen (Motorpsycho, Earthless, Sacri Monti en Mythic Sunship) wel al eerder gezien, dus ik sla hem waarschijnlijk over. Roadburn komt ook een dezer dagen/weken met nieuwe namen. Tot nu toe hebben ze +/- 30% van de lineup bekend gemaakt, aldus het bericht van eerder vandaag.
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Roadburn is weer terug met namen!
Lingua Ignota, Emma Ruth Rundle, 40 Watt Sun, Mizmor, The Bug, Sordide, Sum of R, Messa, Hangman's Chair, HEALTH, Kaelan Mikla, Kanga, Cloud Rat, Uniform, Pinkish Black, Smote, Kungens Män, Kanaan, Fagelle, Kollaps en Wyatt E. zijn zojuist aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Roadburn is weer terug met namen!
Lingua Ignota, Emma Ruth Rundle, 40 Watt Sun, Mizmor, The Bug, Sordide, Sum of R, Messa, Hangman's Chair, HEALTH, Kaelan Mikla, Kanga, Cloud Rat, Uniform, Pinkish Black, Smote, Kungens Män, Kanaan, Fagelle, Kollaps en Wyatt E. zijn zojuist aangekondigd.
Uitstekende worp weer. Met name Lingua, Emma, Mizmor, The Bug, Cloud Rat en Uniform ben ik blij mee. Om het voor mij volledig te maken wil ik graag Dungen van de vorige lineup weer terug. Verder laat ik me verrassen
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
ESNS zal wederom volledig digitaal doorgaan, jammer genoeg.. :(

 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Werken ze in NL dan niet met een coronapas voor zulke evenementen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Werken ze in NL dan niet met een coronapas voor zulke evenementen?
Jawel, maar we hebben momenteel een eindtijd van 17.00 en een maximum van 1250 man. 't Is te onzeker wat de maatregelen tegen die tijd zullen zijn, dus is het finito.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Roadburn is weer terug met namen!
Lingua Ignota, Emma Ruth Rundle, 40 Watt Sun, Mizmor, The Bug, Sordide, Sum of R, Messa, Hangman's Chair, HEALTH, Kaelan Mikla, Kanga, Cloud Rat, Uniform, Pinkish Black, Smote, Kungens Män, Kanaan, Fagelle, Kollaps en Wyatt E. zijn zojuist aangekondigd.
Minder dan honderd weekendtickets over. Sla uw slag!
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Dauwpop 2022 uitverkocht! En donderdag komen ze met groot nieuws. Misschien een artiest die een losse avond pakt op een dag ervoor of erna? Bij de mainstage kan denk ik al snel een mannetje of 8.000 / 10.000 staan.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Op Instagram hebben ze een klok die aftelt naar middernacht. Vreemd tijdstip voor een bekendmaking.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Roadburn met de laatste rits aan namen voor dit jaar! Heel erg blij met Bruit, SLIFT, Arabrot, LLNN en Year of No Light.
Ik ben heel nieuwsgierig wat Hangman's Chair met Regarde Les Hommes Tomber zal gaan doen. Dit soort unieke samenwerkingen maakt Roadburn tot zo'n uniek festival.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Roadburn met de laatste rits aan namen voor dit jaar! Heel erg blij met Bruit, SLIFT, Arabrot, LLNN en Year of No Light.
Slift is altijd lekker, dus drie keer Slift zeg ik geen nee tegen. Verder namen die je er prima bij kunt hebben, maar die me niet helemaal voorbij blazen. Geweldige lineup desondanks tot nu toe.

Ik hoop nog steeds op Dungen en Giles Corey, van de vorige lineup. Dan ben ik helemaal tevreden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Pop on Top Valkenburg 2022

Vrijdag 27 Mei:
Within Temptation • Snollebollekes • Lex Uiting • The Dirty Daddies • Tim Akkerman & The Ivy League

Zaterdag 28 Mei:
Kraantje Pappie • Davina Michelle • Rondé • Suzan & Freek • Les Truttes • The Kik

in het Kuurpark Valkenburg (Limburg)
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vanavond ook de eerste namen voor Left of the Dial festival. Toch zeker een van de sympathiekste festivals en het festival dat afgelopen jaar nog grotendeels op volle oorlogssterkte door kon gaan.

Screenshot_20211223-091516~2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Eerste namen voor Left of the Dial. Grotendeels onbekenden nog voor me, maar dat geeft me meer inluisterwerk:

Morning Tourist
Gallus
The Byker Grove Fan Club
Remember Sports
Vero
Deadletter
Morning Tourist
Mystic Peach
Sei Still
Lassie
Eades
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Eerste namen voor Left of the Dial. Grotendeels onbekenden nog voor me, maar dat geeft me meer inluisterwerk:

Morning Tourist
Gallus
The Byker Grove Fan Club
Remember Sports
Vero
Deadletter
Morning Tourist
Mystic Peach
Sei Still
Lassie
Eades
Ken er nog niks van, maar wat ik zo ff snel geluisterd hebt klinkt wel lekker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Vanavond ook de eerste namen voor Left of the Dial festival. Toch zeker een van de sympathiekste festivals en het festival dat afgelopen jaar nog grotendeels op volle oorlogssterkte door kon gaan.

Bekijk bijlage 842
Goed dat je dit festival eruit haalt! Tot nu toe elke keer geweest. Elke keer anders en creatief. Erg gaaf festival
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Landgraaf Live keert waarschijnlijk terug op Megaland Landgraaf

d.d. 5-5-2022 t/m 15-5-2022
Inmiddels is de datum voor Landgraaf Live 2022 bekend: de eerste twee volledige weekenden van mei. Een deel van het programma is al bevestigd en concerten die vorig jaar niet door konden gaan vanwege de pandemie, hebben een nieuwe datum gekregen in 2022.

Bläck Fööss en Höhner met Brings en Klüngelkopp op Landgraaf Live 2022

Heb jij een ticket voor Bläck Fööss en/of Höhner? Dan hebben we goed nieuws! Op zondag 15 mei 2022 krijg jij niet één, niet twee, niet drie maar wél VIER bands voor de prijs van één. De tickets voor deze festivaldag zijn duurder dan de ticketprijs die je in 2021 betaalde, maar uiteraard hoef jij als tickethouder niets bij te betalen.

Hoe het werkt? Jouw ticket wordt automatisch omgezet naar een complete festivaldag: We Love Köln op Landgraaf Live 2022! Beide bands krijgen gezelschap van Brings en Klüngelkopp. Kortom: een fantastische dag gegarandeerd!

Stahlzeit en drie extra namen naar 6 mei 2022

De show van Stahlzeit wordt verplaatst naar vrijdag 6 mei 2022 en ook van deze dag maken we een festival! We voegen drie fantastische coverbands toe aan het programma. En het mooie? De bands die ze coveren waren stuk voor stuk headliners op een ander feestje op Megaland. Kwaliteit gegarandeerd! Tickets voor deze show blijven gewoon geldig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken