Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Velen hebben het hier met regelmaat over artiesten, welke ik dan eens op zoek. Waar een Radiohead of The Cure me live te weinig deden (en ik ook weinig verwachting had), wil ik jullie toch hartelijk danken voor het aanraden van een wel erg fijne band:

The War on Drugs.

Echt op het album "Live Drugs" wordt met een bepaalde intensiteit gespeeld, bovendien vind ik de muziek gewoon heerlijk. Hopelijk kunnen ze doorgang vinden naar RW. Zou magistraal zijn in The Barn. Counter programmeer ze maar tegenover Imagine Dragons.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Waarom denk je dit? Ik hoop zeer met je mee! Maar waarom zou dit nu zo goed als zeker zijn?
ZIjn beide aangekondigd voor DTRH een week ervoor en nog geen Belgische data in de zomer. Daarnaast stond Wilco al op het affiche van de afgelaste 2020 editie. En TWOD hoort er gewoon te staan.

Ennuh. Amenra op BKS. Lees je mee RW?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Wilco en The War on Drugs nu toch wel zo goed als zeker voor RW! Dit maakt mij wederom een blij man. Whispering Sons mogen van mij ook zeker terugkeren.
Whispering Sons zijn al mee met Nick Cave op de TW classic dag. Weet niet of een en ander elkaar echt uitsluit, maar de kans wordt er zeker niet groter op dat WS te zien is op RW22 in mijn ogen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Velen hebben het hier met regelmaat over artiesten, welke ik dan eens op zoek. Waar een Radiohead of The Cure me live te weinig deden (en ik ook weinig verwachting had), wil ik jullie toch hartelijk danken voor het aanraden van een wel erg fijne band:

The War on Drugs.

Echt op het album "Live Drugs" wordt met een bepaalde intensiteit gespeeld, bovendien vind ik de muziek gewoon heerlijk. Hopelijk kunnen ze doorgang vinden naar RW. Zou magistraal zijn in The Barn. Counter programmeer ze maar tegenover Imagine Dragons.
In the Barn zou dit magistraal kunnen zijn, maar denk dat die toch iets te groot zijn hiervoor.
Nu is dit ook wel een band, hoe donkerder hoe beter de show uit de verf komt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
ZIjn beide aangekondigd voor DTRH een week ervoor en nog geen Belgische data in de zomer. Daarnaast stond Wilco al op het affiche van de afgelaste 2020 editie. En TWOD hoort er gewoon te staan.

Ennuh. Amenra op BKS. Lees je mee RW?
Amenra op graspop, gaat weer niets worden. Nu met FNM lukt het ook ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Amenra op graspop, gaat weer niets worden. Nu met FNM lukt het ook ;)
Met Belgische bands is dat toch altijd wat anders. Amenra kan prima naast Graspop op nog een Belgisch festival staan. Anders blijven er wel erg weinig opties om te spelen over.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Ik ben nu wel echt benieuwd waar The Strokes zal landen. Misschien krijgen zij dan de TW-Classic dag in plaats van Bruce Springsteen? Of een duo van die 2?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.332
Nu wel echt benieuwd naar waar we die Strokes gaan zien in België. Nederland heeft ze al. Ook netjes voor de fans dat ze daar gewoon weer naar terugkeren.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik ben nu wel echt benieuwd waar The Strokes zal landen. Misschien krijgen zij dan de TW-Classic dag in plaats van Bruce Springsteen? Of een duo van die 2?
Als zij alleen de headliner zijn van TW-classic 2, dan kunnen ze het hoofdpodium wel laten voor wat het is en de dag in de Barn doen.
Dat verkoopt voor geen meter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken