Werchter Boutique 2022 met Gorillaz & Stromae

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Artic Monkeys èn Gorillaz èn Stromae?! Shut up and take my money! Dat zou werkelijk fantastisch zijn.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Arctic Monkeys er nog bij? Dat gaat echt niet gebeuren toch?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Wie is eigenlijk de headliner van de dag? Op de website staat Gorillaz eerst, wat ik dacht dat op de Werchterwebsites vaak de afsluiter is. Maar in het Werchtertopic lijkt iedereen er van uit te gaan dat Stromae afsluit. Ik ben benieuwd, want zou niet durven gokken wie van beide de grootste naam is eigenlijk? Of heb ik ergens iets gemist? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Wie is eigenlijk de headliner van de dag? Op de website staat Gorillaz eerst, wat ik dacht dat op de Werchterwebsites vaak de afsluiter is. Maar in het Werchtertopic lijkt iedereen er van uit te gaan dat Stromae afsluit. Ik ben benieuwd, want zou niet durven gokken wie van beide de grootste naam is eigenlijk? Of heb ik ergens iets gemist? :)
Stromae is de grote naam. Namen bij Werchter staan veelal alfabetisch. Op de line-up page van RW staat Faith no More ook als eerste maar zal als derde laatste spelen gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Stromae is de headliner, Stromae sluit de boel ook af.

Ik hoop gewoon dat Gorillaz laat genoeg mag beginnen zodat ze een groot deel van hun set in het donker kunnen afwerken, want die lichtshow die ze tegenwoordig mee sleuren is echt wel om je ogen bij uit te kijken.

Wat Stromae betreft heb ik alle vertrouwen in Monsieur Van Haver, die show gaat sterk in elkaar zitten.

Gewoon ook hopen dat ze Angéle nog kunnen strikken om rond 20 u te staan en afmaken met De La Soul, Arsenal en...okay dan...Bazart in de namiddag slots.

Fijn dagje zou ik dat vinden.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Stromae is de grote naam. Namen bij Werchter staan veelal alfabetisch. Op de line-up page van RW staat Faith no More ook als eerste maar zal als derde laatste spelen gok ik.

Bij A-Z staan ze inderdaad alfabetisch. Als je echter naar 'Zaterdag' gaat, staat Twenty One Pilots eerst, gevolgd door Faith No More.

Weten jullie zeker dat Stromae afsluit of gaan jullie daar van uit?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Voor de 'losse' Werchterdagen wordt eerste de headliner bekend gemaakt.
En er is dan niet zoals bij de Rock Werchterdagen nog een afsluiter na.
Dus ik denk inderdaad dat de volgorde Gorillaz / Stromae gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik ben wel benieuwd naar de ticketverkoop eigenlijk, misschien hebben onze insiders hier er iets over opgevangen? Verloopt het een beetje zoals verwacht of boven/onder de verwachtingen?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ook benieuwd naar. En benieuwd wie er nog bij gaan komen. Hoop op Little Simz!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ben toch benieuwd hoe er nu tegen het concert van Stromae op Boutique wordt aangekeken.
Eerst leek het nog behoorlijk exclusief.
Maar inmiddels ook 3 pre-shows in februari in Amsterdam, Brussel en Parijs.
Daarnaast veel meer festivals aangekondigd.
Zal de kaartverkoop natuurlijk niet helpen.
Ze zullen er toch echt nog veel moois naast moeten zetten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ben toch benieuwd hoe er nu tegen het concert van Stromae op Boutique wordt aangekeken.
Eerst leek het nog behoorlijk exclusief.
Maar inmiddels ook 3 pre-shows in februari in Amsterdam, Brussel en Parijs.
Daarnaast veel meer festivals aangekondigd.
Zal de kaartverkoop natuurlijk niet helpen.
Ze zullen er toch echt nog veel moois naast moeten zetten.

Goh, leek me vrij duidelijk dat die Boutique show vooral gericht was op Vlamingen/Belgen. Dat er nu ook shows in pakweg Lyon of Amsterdam bijkomen kan niet zo problematisch zijn. En kan me ook niet inbeelden dat de combi Stromae/Gorillaz slechter verkoopt dan Nick Cave/Placebo (dat volgens de insiders op schema ligt qua verkoop).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Goh, leek me vrij duidelijk dat die Boutique show vooral gericht was op Vlamingen/Belgen. Dat er nu ook shows in pakweg Lyon of Amsterdam bijkomen kan niet zo problematisch zijn. En kan me ook niet inbeelden dat de combi Stromae/Gorillaz slechter verkoopt dan Nick Cave/Placebo (dat volgens de insiders op schema ligt qua verkoop).
Er is ook een show in Brussel bijgekomen voor februari 2022.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Beetje jammer wel, die kleine shows in februari. Is het nieuwe/spannende van 'hoe gaat zijn show eruit zien?' er wat af. Boutique als écht startpunt op een livepodium had wel mooier geweest.

Sowieso benieuwd naar de verkoop van zowel Boutique als TW Classic.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Ik denk wel oprecht dat de stageshow op Werchter Boutique de grootste gaat worden. Die optredens in Lyon, Brussel en Amsterdam lijken me vooral try outs.

Maar he...met Gorillaz en nog hopelijk een paar andere goeie namen erbij gaat het sowieso de moeite worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik denk wel oprecht dat de stageshow op Werchter Boutique de grootste gaat worden. Die optredens in Lyon, Brussel en Amsterdam lijken me vooral try outs.

Maar he...met Gorillaz en nog hopelijk een paar andere goeie namen erbij gaat het sowieso de moeite worden.
Jaaaa zeker weten! Heel benieuwd naar de settijden (lekker op de zaken vooruitlopen) ook. Stromae zal wel de laatste van de dag spelen? Hopelijk lekker laat, want Gorillaz in het daglicht is ook maar sneu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken