Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Dat wordt dus of zo nog of gewoon maandag. Enige mogelijkheid dat je die verkoop nog 8 oktober kan laten starten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Denk dat die announcement gewoon ergens vanavond komt. En anders morgenochtend wellicht.

Op de RHCP kan je je inschrijven voor early access tot kaarten dus zal er voor de losse shows ook wel een presale zijn op woensdag of donderdag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Bored Stephen Colbert GIF
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Je vraagt je af wat er opeens fout kan gaan met zo'n aankondiging he. Lijkt me toch dat alles al lang in kannen en kruiken is. Zal niet opeens een concertzaal op vrijdagmiddag bellen met de mededeling dat ze helaas dubbel geboekt hebben op die datum..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Je vraagt je af wat er opeens fout kan gaan met zo'n aankondiging he. Lijkt me toch dat alles al lang in kannen en kruiken is. Zal niet opeens een concertzaal op vrijdagmiddag bellen met de mededeling dat ze helaas dubbel geboekt hebben op die datum..
Er stond toch ook nergens dat ze afgelopen vrijdag de tour bekend zouden maken. Kan me vergissen maar volgens mij hebben wij er dat van gemaakt. Het was ook wel logisch geweest moet ik eerlijk bekennen. Het zal echter maandag of anders uiterlijk dinsdag wat op zich ook nog kan….
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.585
11.169
Er stond toch ook nergens dat ze afgelopen vrijdag de tour bekend zouden maken. Kan me vergissen maar volgens mij hebben wij er dat van gemaakt. Het was ook wel logisch geweest moet ik eerlijk bekennen. Het zal echter maandag of anders uiterlijk dinsdag wat op zich ook nog kan….
Precies. TOOL is ook maandag bekend gemaakt en ging vrijdag in de verkoop met een VVK (net als RHCP), dus dat gaat wel goedkomen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Er stond toch ook nergens dat ze afgelopen vrijdag de tour bekend zouden maken. Kan me vergissen maar volgens mij hebben wij er dat van gemaakt. Het was ook wel logisch geweest moet ik eerlijk bekennen. Het zal echter maandag of anders uiterlijk dinsdag wat op zich ook nog kan….
Niet zelf er van gemaakt hoor. JimmyWe gaf aan dat er intern binnen RW was gecommuniceerd dat er vrijdag een aankondiging zou komen, en hij heeft al veel vaker laten blijken dicht op het vuur te zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante en PJ

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Wat kan er zoal foutlopen. Veel. Zijn vaak details.
Recent gingen ze toch ook in mei 21 Pilots aankondigen? Is ook uitgesteld.
Soit, waarschijnlijk ergens in de tour nog klein onzekerheidje dat ze willen wegwerken voor ze alles aankondigen. Je moet me niet geloven, maar alles stond klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Wat kan er zoal foutlopen. Veel. Zijn vaak details.
Recent gingen ze toch ook in mei 21 Pilots aankondigen? Is ook uitgesteld.
Soit, waarschijnlijk ergens in de tour nog klein onzekerheidje dat ze willen wegwerken voor ze alles aankondigen. Je moet me niet geloven, maar alles stond klaar.
Mogen we dan snel toch nieuws verwachten of niet?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Wat kan er zoal foutlopen. Veel. Zijn vaak details.
Recent gingen ze toch ook in mei 21 Pilots aankondigen? Is ook uitgesteld.
Soit, waarschijnlijk ergens in de tour nog klein onzekerheidje dat ze willen wegwerken voor ze alles aankondigen. Je moet me niet geloven, maar alles stond klaar.
Ik geloof je zeker. Had alleen jou post hierover gemist. Er kan altijd veel veranderen last minute. Is hier al vaker besproken volgens mij. Feit is wel dat ze zelf de tour aangekondigd hebben dus nieuws ontrent RHCP zal niet lang op zich laten wachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Laten we het hopen. En anders vrijdag een gezamenlijke headliner aankondiging met Rock en Seine?
lijkt me sterk, gezien de datum waarin Rock in Seine eind augustus / begin september, lijkt me niet dat er een gezamelijke headliner langs komt voor RW.

daarnaast, zou volgens geruchten de verwachte headliner van RW-zondag al vrijdag met de verkoop van de tickets voor de stadionconcerten starten ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken