Concert Aankondigingen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Måneskin naar de AFAS Live. Verkoop donderdag om 12u! Golden Circle €71,50 en normale staanplaatsen €49,50.
Oke ik haak af. Wat een bedrag zeg voor die band. Ik hoop ze zelf komend jaar tegen te komen op een festival, klinken best prima. Maar niet als ze een te hoge plek innemen. Uitgaande van grootte zaal en bedrag vrees ik het ergste.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
En daar zou ik dan wel 100 plus euro voor over hebben. Toen gezien in Ahoy, dat was echt fantastisch!

Misschien iets voor de Pinkpop speculaties......
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Kijk, en zo verschillen we toch weer mooi van smaak.
Dat heeft toch niets met smaak te maken? Qua muziek kies ik altijd voor Tool. Echter er zijn genoeg redenen om Tool nu niet te kiezen:
- belachelijke prijzen
- laatste tour nog gezien in 2019
- 5/6 keer live gezien
- laatste album is nou niet zo sterk als hun voorgaande albums
- enne een zittend concert bij Tool, hoe dan

Het is maar mooi dat ik niet ga, scheelt weer een plekje en heb je meer ruimte mocht je toevallig naast me komen te zitten....
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ga het vrijdag wel proberen voor TOOL in ziggo. Prijzen zijn inderdaad aan de hoge kant, maar service kosten worden ook steeds meer en meer he bij ticketmaster, 12 euro. Vind dat meer belachelijk dan 100 euro voor TOOL

Laatst voor Festivallz iets van 50 cent betaald aan servicekosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Ga het vrijdag wel proberen voor TOOL in ziggo. Prijzen zijn inderdaad aan de hoge kant, maar service kosten worden ook steeds meer en meer he bij ticketmaster, 12 euro. Vind dat meer belachelijk dan 100 euro voor TOOL

Laatst voor Festivallz iets van 50 cent betaald aan servicekosten.
Bij Ticketmaster is het, geloof ik, 8% van de ticketprijs, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er niet meer service is of je nou derde rang zit of gewoon beneden staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Joslittel

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Bij Ticketmaster is het, geloof ik, 8% van de ticketprijs, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er niet meer service is of je nou derde rang zit of gewoon beneden staat.
Zie het nu ook ja, dua lipa zijn de service kosten tussen €4,08 - €8,28 en dan bij Joe €9.48 - €23.88.
Te zot voor woorden eigenlijk die prijzen, en inderdaad, ze zullen er niet veel (of niks) extra's aan hoeven doen... Service kosten tussen 5 en 7,50 vind ik normaal. Daar boven wordt het al snel belachelijk
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En in België?
Eigenlijk geen idee maar in België zit bv bij een concert van het Sportpaleis gratis openbaar vervoer bij. Als je de auto buiten de stad parkeert kan je met je ticket gratis naar het Sportpaleis.. Servicekosten zijn zoiezo altijd lager in België en het valt me op dat bij veel concerten de ticketprijzen ook lager liggen dan voor hetzelfde concert in de Ziggo Dome.
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik verwacht dat die codes via de fanclub zijn vergeven, voor hun begon de presale namelijk vandaag al.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zijn dit de plekken die nog over zijn? of zijn dit gewoon de plekken die zijn gereserveerd voor deze presale?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken