Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Lijkt me zo goed als uitgesloten. Staam op vrijdag en zaterdag in London en paar dagen later in Glasgow.
Nou, zeg maar gerust, volstrekt en geheel uitgesloten.
spelen geen 2 dagen achter elkaar (behalve op zelfde locatie)
RW op 30 juni tm 3 juli en GnR staat 1 en 2 juli in Londen.

Of... het moet een los concert op Werchter terrein worden op een heel andere dag.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Enkele maanden terug was er al een fantheorie dat RCHP een deel van hun Europese festivalshows had afgelast ten voordele van een stadiontour. Alleen de landen waar een stadionshow niet haalbaar is zouden nog een festivalpassage krijgen. Die theorie moest verklaren waarom sommige festivals expliciet communiceerden dat RHCP niet terugkeren in '22, terwijl andere festivals op sociale media teasen dat een terugkeer nog op tafel ligt.

Zou goed kunnen kloppen nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Dus toch een stadion tour idd. Verklaart ook meteen waarom ze geen festivals doen. Pinkpop en NOS Alive hebben al gezegd dat ze niet kwamen zeker?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik kan me overigens goed voorstellen dat Rock Werchter er bij zit, evenals Mad Cool, Funkyard Tell Aviv, Felyn Lyon of Firenze Rocks.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Een stadiontour voor Rhcp vind ik wel wat ambitieus trouwens. Trekken die nog een stadion vol? Zullen het oo festivals nog prima doen. Wil ze met Fruciante erbij graag zien maar ga er geen 70 euro voor stadionshow voor betalen. Ik vermoed dat er meer mensen zo over denken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Volgende week vrijdag de eerste naam..? :unsure:
Valt te zien of de Peppers alles ineens willen aankondigen. Zou even goed al midden in de week kunnen zijn. Verwacht in ieder geval niet dat het lang duurt gezien de weinig subtiele tweet van Firenze Rocks.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken