Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
data33395883-8604d0.jpg

Datum: 1 - 3 juli 2022
Locatie: De Groene Heuvels, Beuningen
Genre(s): alternatief, rock, pop, dance, elektronisch, indie, folk
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Over 10 en een halve maand mogen we alweer naar ons geliefde konijnenhol!
Wat van de line-up in 20 en 21 willen we terugzien? Welke nieuwe namen mogen erbij?
Voorpret ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vet is must see

Van 2020:
Beck - Wilco - Sam Fender

Van 2021:
Disclosure - Doe Maar - Gorillaz – Jamie xx – Jungle by Night – Spinvis – Thomas Azier – Two Door Cinema Club – Iguana Death Cult - Greentea Peng – Little Dragon - L’Impératrice – Naaz - Whispering Sons - Eefje de Visser - Jeugd van Tegenwoordig - The Lounge Society - Meute - Selah Sue - Supergrass- Kyteman - Betonkust - Interstellar Funk

Nieuw:
Arcade Fire, Amy Root, Sofie Tukker, Weval, Sofia Dragt
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Vet is must see

Van 2020:
Beck - Wilco - Sam Fender

Van 2021:
Disclosure - Doe Maar - Gorillaz – Jamie xx – Jungle by Night – Spinvis – Thomas Azier – Two Door Cinema Club – Iguana Death Cult - Greentea Peng – Little Dragon - L’Impératrice – Naaz - Whispering Sons - Eefje de Visser - Jeugd van Tegenwoordig - The Lounge Society - Meute - Selah Sue - Supergrass- Kyteman - Betonkust - Interstellar Funk

Nieuw:
Arcade Fire, Amy Root, Sofie Tukker, Weval, Sofia Dragt
Geen gorillaz?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Aangezien de pre-sale voor down the rabbit hole in oktober plaats vind, zouden ze waarschijnlijk voor die tijd namen moeten droppen…
Wat verwachten jullie als headliners voor down the rabbit hole 2022?
Ik denk
Gorillaz, Tame Impala, Tyler, The Creator
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik weet niet zeker of er namen gedropt gaan worden voor de presale. Zou wel fair zijn, maar normaal gesproken komen ze pas in december met de eerste namen. Denk ook niet dat ze zich zorgen hoeven maken over het uitverkopen komend jaar.....
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik weet niet zeker of er namen gedropt gaan worden voor de presale. Zou wel fair zijn, maar normaal gesproken komen ze pas in december met de eerste namen. Denk ook niet dat ze zich zorgen hoeven maken over het uitverkopen komend jaar.....
We zullen in ieder geval geen Doe Maar meer (terug)zien op de namen lijst. Met terugwerkende kracht bijzonder jammer dat afgelopen jaar niet door is gegaan, op zn minst voor Doe Maar zelf
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Aangezien de pre-sale voor down the rabbit hole in oktober plaats vind, zouden ze waarschijnlijk voor die tijd namen moeten droppen…
Wat verwachten jullie als headliners voor down the rabbit hole 2022?
Ik denk
Gorillaz, Tame Impala, Tyler, The Creator
Weet je de exacte datum van de presale? Net het geld teruggekregen van 2 jaar terug. Had net zo lief mijn kaarten gehouden. Nu weer spanning voor de VVK
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Spanning? Kopers van kaarten voor 2020 krijgen toch voorrang bij de verkoop? Volgens mij kan je maximaal hetzelfde aantal kaarten kopen als je eerder kocht. Komt goed
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nice!!!! Ik ga es kijken op hun website naar de procedure.
Daar staat volgens mij niet zoveel....

Ik denk dat we deze maand een e-mail krijgen met presale link. Zo hebben ze dat een tijdje geleden gecommuniceerd (in oktober zeiden ze). Dus die zal er wel aan zitten te komen. Het geld van de oude tickets hebben ze inmiddels overgemaakt.

Verwacht eigenlijk ook geen namen voor de start van de presale, al zou dat natuurlijk wel leuk zijn. Heb ook wel weer heel veel zin om te gaan speculeren wie we volgend jaar gaan zien...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Ik zou nu toch zeggen dat Stromae de voornaamste kanshebber is om een dag hier te headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Toch stiekem een beetje de hoop dat ze 11u Stromae en Presale Nieuws droppen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Er zijn überhaupt gewoon heel veel mooie headliners beschikbaar:

Disclosure
Dua Lipa
Gorillaz
Massive Attack
Nick Cave
Stromae
Tame Impala
The National
Tyler, The Creator

En hier vergeet ik er vast nog een paar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken