Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
Alee, de €215 'normale prijs' van in 2020 is dus bij deze van tafel geweest en de prijs van de early birds in 2019 is nu de normale prijs. Camping Chill is nu dan wel weer €25, geen idee hoeveel dat dat ervoor was.

Maar bon, goed nieuws en kijk uit naar de eerste namen komende maandag of dinsdag. Kan niet anders dat we voor de start van de ticketverkoop namen gaan krijgen.
Prijs voor een combi lijkt me hetzelfde te zijn. De prijs voor drankbonnen is dan wel weer 4 euro minder geworden! ?‍♂️
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-06-11 om 11.24.20.png
    Schermafbeelding 2021-06-11 om 11.24.20.png
    50,4 KB · Weergaven: 11

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Idd! Het is het enige grote festival dit jaar in België. (ok tml, maar daar is weinig voorpret aan op dit forum)
kreeg onlangs een mail van bandsintown dat Rudimental daar (tml) komt.

Maar amai heel excited dat het echt lijkt te gebeuren deze zomer! Hoop dat de line up een goeie feest stemming gaat hebben en dat mag van mij zelfs met Limp Bizkit zijn :) heb het afgelopen jaar genoeg optredens gezien al zittend. I'm ready to dance and mosh again!!!!
 
Laatst bewerkt:

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Alee, de €215 'normale prijs' van in 2020 is dus bij deze van tafel geweest en de prijs van de early birds in 2019 is nu de normale prijs. Camping Chill is nu dan wel weer €25, geen idee hoeveel dat dat ervoor was.

Maar bon, goed nieuws en kijk uit naar de eerste namen komende maandag of dinsdag. Kan niet anders dat we voor de start van de ticketverkoop namen gaan krijgen.
Die was normaal gratis dacht ik, maar ben niet honderd procent zeker
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ook niet toevallig dat zowel Pukkelpop als Alcatraz met nieuws komen. Achter de schermen zullen de afspraken met de 6.281 overheden en overheidsinstanties wel vastgelegd zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dus als ik het goed begrijp niet toegankelijk voor Nederlanders (en internationale bezoekers)?
Want festival is natuurlijk in een vloek en een zucht uitverkocht.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Dus als ik het goed begrijp niet toegankelijk voor Nederlanders (en internationale bezoekers)?
Want festival is natuurlijk in een vloek en een zucht uitverkocht.
Denk dat dit best mee kan vallen. Misschien maken ze geen namen bekend tijdens die VVK en gaan dus alleen vaste PkP gangers. En las dat je je ticket alleen aan PkP kan "terugverkopen" en dat hij persoonsgebonden is. Misschien schrikt dat mensen af.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Dus als ik het goed begrijp niet toegankelijk voor Nederlanders (en internationale bezoekers)?
Want festival is natuurlijk in een vloek en een zucht uitverkocht.
We leven toch in de EU , "Vrijheid van verkeer en personen" dus nu effe niet....
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Die was normaal gratis dacht ik, maar ben niet honderd procent zeker
Nee, Camping Chill was de afgelopen jaren (i.i.g. de 2018 en 2019) € 20 p.p. De camping Relax was volgens mij altijd gratis, je moest hiervoor wel een kaart 'kopen' en het is een stukje verder van het terrein (een dik halfuur lopen of een pendelbus).
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Denk dat dit best mee kan vallen. Misschien maken ze geen namen bekend tijdens die VVK en gaan dus alleen vaste PkP gangers. En las dat je je ticket alleen aan PkP kan "terugverkopen" en dat hij persoonsgebonden is. Misschien schrikt dat mensen af.
De tickets zijn altijd op naam bij Pukkelpop. Volgens mij heb je wel de optie om de kaart door te verkopen. In dat geval moest je dat wel aan de ticketprovider doorgeven en koste dat ongeveer € 20 per kaart (althans dat was het geval in 2015, wellicht is dat nu veranderd).
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Ik betaalde in 2019 €230 voor Combi en Chill.
Ik zou begot niet meer weten wat ik voor mijn combi en 60 drankbonnen betaald heb toen, zou ook eens moeten zoeken waar ik die ga terugvinden.:unsure:
Wel fijn te weten dat ik ze ga kunnen opzuipen, hopelijk met wat goede groepen en niet teveel bazarts en andere rommel. :)
Geen camping nodig, ik slaap op 1 km in mijn eigen huis en als ik niet teveel stink ook nog eens in mijn eigen bed bij mijn madam. :whistle::geek:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nee, Camping Chill was de afgelopen jaren (i.i.g. de 2018 en 2019) € 20 p.p. De camping Relax was volgens mij altijd gratis, je moest hiervoor wel een kaart 'kopen' en het is een stukje verder van het terrein (een dik halfuur lopen of een pendelbus).
Ah, dan slaat het dus 5€ op. Mja, valt al bij al dan nog mee. Het is anders geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken