Coldplay

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ik neem aan dat dit slechts hints zijn.
Misschien enkel om naar een hype van het het album toe te werken, wel heb ik het vermoeden dat er een tour aan gekoppeld zit.
Wat ik wel verwacht is dat er nu na Warshau en Berlijn achter elkaar, zo nu doorzetten door Europese (hoofd)steden.

Het is nu afwachten, Stockholm, Kopenhagen, pakken ze Madrid of Barcelona in spanje, pakken ze Parijs of Nice / Lyon in Frankrijk, pakken ze Brussel en pakken ze Amsterdam, blijven ze op hoofdsteden hangen of gaan ze echt meer op speellocaties hinten hoe verder de hints vorderen en "de hype" opgepakt zal worden...
Kan toch niet anders dan dat dit de speellocaties zijn van hun nieuwe tour? Anders zijn ze lekker bezig met een creëren van een dode mus. Denk maar aan onze arme Dave. Arena zou de meest logische locatie zijn, en anders Nijmegen. De internationale Coldplay volger zal raar opkijken bij de naam Nijmegen tussen al deze hoofdsteden.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Tja, dat is wel het punt he, zodra ze ergens afwijken van een hoofdstad, dan pas ga ik echt een link leggen met speelsteden van een tour.
Daarom gaat misschien Frankrijk en Spanje intressant zijn, omdat in die landen regelmatig vanuit de hoofdstad afgeweken word als grote speellocatie, dus ipv Parijs concert in stadion Nice of Lyon en in Spanje zal een concert in Barcelona voor de hand liggen ipv Madrid. Of Italie, de kans op een concert buiten Rome is niet geheel ondenkbaar, San Siro Milaan bijvoorbeeld.
Hinten ze naar Brussel, denk je al snel Koning Boudewijn stadion, waar ze in 2017 ook stonden. Wijken ze af van Brussel, kan bijvoorbeeld Antwerpen... Ik denk dat des te verder de hints gaan en als de hint daadwerkelijk over speelsteden gaan, dat die verschuivingen duidelijk moeten worden?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Nieuw coördinaat: 51°30'15.5"N 0°13'01.3"W. Da's in het Verenigd Koninkrijk, Londen om precies te zijn. Wederom vlakbij Hyde Park. Betekent dat twee shows in Hyde Park?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Was er een paar jaar geleden ook niet een band die allemaal locaties postte, we vervolgens allemaal dachten dat er een tour aankwam, en er die dag op al die locaties een albumvideo werd vertoond? Weet even 123 niet meer welke band dat was.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.014
Was er een paar jaar geleden ook niet een band die allemaal locaties postte, we vervolgens allemaal dachten dat er een tour aankwam, en er die dag op al die locaties een albumvideo werd vertoond? Weet even 123 niet meer welke band dat was.
Ik zit te denken aan Rammstein, maar volgens mij waren zij dat niet...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Nieuw coördinaat: 51°30'15.5"N 0°13'01.3"W. Da's in het Verenigd Koninkrijk, Londen om precies te zijn. Wederom vlakbij Hyde Park. Betekent dat twee shows in Hyde Park?
de vorige coordinaat in Londen was aan de andere kant van Hyde park?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Was er een paar jaar geleden ook niet een band die allemaal locaties postte, we vervolgens allemaal dachten dat er een tour aankwam, en er die dag op al die locaties een albumvideo werd vertoond? Weet even 123 niet meer welke band dat was.
Dat was GnR. voor de tour van 2017 meen ik. de tour van 2018 waren posters.
AC/DC was met posters en neons voor het album.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
LOL...

als je "A Sky Full of Stars" afspeelt op Spotify

https://pbs.twimg.com/media/E0JiBr9WUBIeFjq?format=jpg&name=large
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ik ga toch geen pagina's teruglezen :)
Op frequentie 97 - 97 trouwens een Nederlands stukje. Stuk uit Avonturen van Alice in Wonderland van Lewis Carroll. Doe er mee wat jullie willen :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik ga toch geen pagina's teruglezen :)
Op frequentie 97 - 97 trouwens een Nederlands stukje. Stuk uit Avonturen van Alice in Wonderland van Lewis Carroll. Doe er mee wat jullie willen :)
Ja, dat betekend, Nederlandse frequentie dus binnenkort Nederlandse coördinaat
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken