Song van het jaar

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
en zou mijn eigen lijst er anders uitzien.
Sorry dit begrijp ik niet? Is dit niet jouw lijst dan?

Song van het jaar’ als er liedjes instaan die in 2014 (of nog eerder) uit zijn gekomen…?
D'angelo is nog wel te verklaren, maar de rest is wel raar. Zeker Iron Sky, die stond er vorig jaar ook in.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Thomas wrote:
Song van het jaar’ als er liedjes instaan die in 2014 (of nog eerder) uit zijn gekomen…?
D’angelo is nog wel te verklaren, maar de rest is wel raar. Zeker Iron Sky, die stond er vorig jaar ook in.

First Day Of My Life van Bright Eyes staat er ook tussen.
Song van het jaar niet in de zin van dat ze dit jaar gereleased zijn dus.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sjoerd wrote:
Fatima Yamaha – What’s A Girl To Do
Hahaha, sterk staaltje journalistiek van 3voor12. Dat nummer is ruim 10 jaar oud. Toch maar op gestemd, aangezien ik anders niet tot 10 kwam.

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/Pitch/De-wederopstanding-van-danceculthit-Fatima-Yamaha.html

Ook alweer een iets ouder artikel, maar dit geven ze als verklaring.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Thomas wrote:
en zou mijn eigen lijst er anders uitzien.


Sorry dit begrijp ik niet? Is dit niet jouw lijst dan?


Jawel, maar ik vind de keuze nogal beperkt. Er zijn bijvoorbeeld nummers van Beach House en Sufjan Stevens die ik beter vind dan ‘Sparks’ en ‘Should have known better’.
Ja ben ik het helemaal mee eens. Heb mijn lijst dus grotendeels zelf ingevuld, de uitslag gaat toch tegenvallen. En mogelijk dat er dan nog meerdere Sufjan liedjes inkomen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.382
6.633
De volledige uitslag is sinds gisteren bekend. Top 10:
1. Tame Impala - Let It Happen
2. Paolo Nutini - Iron Sky
3. Muse - Psycho
4. Kensington - War
5. Adele - Hello
6. Major Lazer & DJ Snake ft. MØ - Lean On
7. Dotan - Hungry
8. Mark Ronson ft. Bruno Mars - Uptown Funk
9. Typhoon - Liefste
10. Kendrick Lamar - King Kunta

Blijf het trouwens raar vinden dat je op liedjes kan stemmen voor 2015. En de forum favoriet staat op 4 ;)

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/song-van-het-jaar/Song-van-het-Jaar-2015-de-top-100.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken