Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.337
1.352
Het is een nummer van de Pixies (Monkey Gone to Heaven) waar je de driehoek als een hemelpoort kan zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.403
5.141
Nouja dan Pixies it is. Vind ik maar een matige headliner voor een festival als Mad Cool. Leuke band hoor, maar niet echt meer van deze tijd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.248
10.720
Het is een nummer van de Pixies (Monkey Gone to Heaven) waar je de driehoek als een hemelpoort kan zien.

Dit is toch ook best een vergezochte theorie? Als je dit erin wilt zien kan dat prima, maar zeker niet de enige mogelijke uitleg of voor de hand liggend.

PS. Blij dat we eindelijk eens wat info hebben om met elkaar over te praten!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.159
1.189
Pixies is toch belangrijk genoeg om een aparte aankondiging te krijgen, bv. als Mad Cool inderdaad elke dag aankondigt? Enorme invloed gehad op latere bands, ook genoeg meezingers voor het publiek, snedig samenspel, live staat dat nog als een huis... Als ze er dan een gebaldere set van maken (bv. anderhalf uur), dan blijft ook het nieuwere werk beperkt. En OK, geen of nauwelijks interactie met het publiek, maar dat maakt niet uit vind ik, dat is hun stijl.

Zouden op Pinkpop perfect sub op mainstage of afsluiter van het tweede grootste podium (Noord noemen jullie dit denk ik?) kunnen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.161
wel vreemd dat er nog geen gewijzigde profielfoto is van Pinkpop op de sociale media
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
wel vreemd dat er nog geen gewijzigde profielfoto is van Pinkpop op de sociale media

Hoezo moet dit vreemd zijn? Een aantal mensen zijn er echt een beetje teveel mee bezig..niet erg natuurlijk maar rustig afwachten en dan komt het vanzelf. Als je iedere dag gaat afwachten of een pf foto veranderd duurt het alleen maar langer
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
DennisvdBr wrote:
wel vreemd dat er nog geen gewijzigde profielfoto is van Pinkpop op de sociale media

Hoezo moet dit vreemd zijn? Een aantal mensen zijn er echt een beetje teveel mee bezig..niet erg natuurlijk maar rustig afwachten en dan komt het vanzelf. Als je iedere dag gaat afwachten of een pf foto veranderd duurt het alleen maar langer

Plus, hier wordt op eigen houtje bepaald dat morgen de grote dag is. Pinkpop heeft daar zelf nul voorzetten voor gegeven.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.337
1.352
Een enkeling laat zich graag gek maken hier. :) En daarom is het meelezen in dit topic, Bospop, RockWerchter en GMM leedvermaak. Ik moet mezelf ook heel erg inhouden om hier niet-inhoudelijke dingen te gaan posten. In deze post is dat mislukt helaas.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.412
646
Denk dat Dennis nog iets te veel vasthoudt aan die post op Graz, waar gezegd werd dat de voorverkoop 2 november zou starten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.403
5.141
[video]https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi45ODKhb_lAhXSJlAKHc5LB-UQyCkwAHoECAkQBA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DDNGzaeLJrNU&usg=AOvVaw3DXCxXKOVVP0upzrFGX3vU[/video]
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Weten we al meer?

In een nieuw puzzelstukje van Mad Cool staat iets met een vliegtuig dat door een soort vierkant vliegt: kan duiden op Iron Maiden.

Deze 'aanwijzingen' op sociale media zijn me toch wat te cryptisch en/of vergezocht. Doe dan toch maar een oubollige perspresentatie..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Vliegtuig dat door een vierkant vliegt zijn denk ik 21 Pilots.
Driehoek met aapje zijn denk ik idd Pixies.

Leuk raadspelletje zo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.248
10.720
Of het is een verwijzing naar Rowen Heze met Auto, Vliegtuug. Of Foo Fighters met Learn to Fly.
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Timmetje wrote:
Billie Eilish is ook nog een optie voor Mad Cool….
Heeft die data ook nog vrij staan.
Dus misschien toch nog geen nieuws voor Pinkpop dinsdag.

Hoop wel met je mee dat we dinsdag meer weten!!!!

Stel je voor zeg…

Staat in de Ziggo. Lijkt me onwaarschijnlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken