Lowlands 2024

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
98
91
Had stiekem iets sickere drum en bass namen verwacht. Chase & Status had ik toch al wel met potlood opgeschreven.

Met de Pukkelpop namen is Dizzee Rascal ook een potentiele Denzel Curry vervanger, dat zou wel hard zijn. Either him or Killer Mike aub!
Chase en Status had ik ook wel verwacht inderdaad, die set van ze in de Loft met Pasen was erg goed
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, Earl en MarkD

nightcruiser

Nieuw lid
26 jul 2022
2
1
Als je een beetje into DnB bent is Mandidextrous een toffe naam. Lijkt me ook een gezellig persoon op basis van hun Instagramprofiel. Lekker accentje ook.
Best wel zorgen dat er nog wat jus in de benen zit bij het begin van haar set. Het is alleszins nooit een chill moment als mandidextrous haar duivels ontbindt. Alles kapot…..en dan nog dat stapje verder 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

nightcruiser

Nieuw lid
26 jul 2022
2
1
Had stiekem iets sickere drum en bass namen verwacht. Chase & Status had ik toch al wel met potlood opgeschreven.

Met de Pukkelpop namen is Dizzee Rascal ook een potentiele Denzel Curry vervanger, dat zou wel hard zijn. Either him or Killer Mike aub!
Dan zou ik eerder hopen dat dimension of hedex afzakken naar lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Young Marco leverde wel op DGTL. En Dekmantel vorig jaar. En BKS vorig jaar. Eigenlijk altijd wel dus. Vind het zelf iets speelser dan Job. Maar ja, je kan inderdaad wel een beetje verwachten wat er gaat gebeuren.

En met Orbison, Moodymann, Mandidextrous, Alia, Anetha heb je volgens mij wel een aantal namen die het wat 'spannend' maken, @Indiaantje89 .
Sorry maar Joy Oribson, Moodeyman, Alia, Anetha, zijn echt wel vaker te zien in NL? Ik lig hier niet wakker van iig. En Young Marco is fastfood als een beetje into culinair bent.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Dan mooi op tijd het bedje in en fris het terrein op, ook fijn
Ow ik vermaak me nog steeds wel hoor, wees maar niet bang. Blijf het alleen jammer vinden dat de nachtprogramma niet de diversiteit heeft die het dagprogramma wel kan bieden. Ook hoeft voor mij zo’n hele dance lichting niet in 1x mag gewoon in de drops mee verspreid worden als je het mij vraagt. Het is ook niet dat ze alle hip hop namen in mei bekend maken en dat de indie bands in juni aan de beurt zijn. Dus waarom dat wel doen met de dancenamen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Archie

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
224
378
Ow ik vermaak me nog steeds wel hoor, wees maar niet bang. Blijf het alleen jammer vinden dat de nachtprogramma niet de diversiteit heeft die het dagprogramma wel kan bieden. Ook hoeft voor mij zo’n hele dance lichting niet in 1x mag gewoon in de drops mee verspreid worden als je het mij vraagt. Het is ook niet dat ze alle hip hop namen in mei bekend maken en dat de indie bands in juni aan de beurt zijn. Dus waarom dat wel doen met de dancenamen?
Tja, misschien dat zulke elektronische diversiteit beter te vinden is bij andere festivals.

Voor mijzelf ligt de focus wel op de dag, maar is alles in de nacht een supermooie bonus. Daarom ook echt wel blij met deze namen. Ik ben in de nacht niet echt opzoek naar elektronische muziek voor gevorderden, maar gewoon strakke sets. Die vind ik tot nu toe elke keer wel terug.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
98
91
Tja, misschien dat zulke elektronische diversiteit beter te vinden is bij andere festivals.

Voor mijzelf ligt de focus wel op de dag, maar is alles in de nacht een supermooie bonus. Daarom ook echt wel blij met deze namen. Ik ben in de nacht niet echt opzoek naar elektronische muziek voor gevorderden, maar gewoon strakke sets. Die vind ik tot nu toe elke keer wel terug.
Ik denk dat de meeste Lowlands gangers er idd niet zijn voor de speciale b2b's en gedurfde boekingen, dan zal je ze eerder terug vinden op een Rewire of Draaimolen.

Zolang ze lekker kunnen dansen (en aan de pillen/poeders) dan is de gemiddelde Lowlands ganger tevreden....
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss, sjoeske en Dante

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.533
1.998
Ik denk dat de meeste Lowlands gangers er idd niet zijn voor de speciale b2b's en gedurfde boekingen, dan zal je ze eerder terug vinden op een Rewire of Draaimolen.

Zolang ze lekker kunnen dansen (en aan de pillen/poeders) dan is de gemiddelde Lowlands ganger tevreden....
Valt me wel op hoeveel overlap er tegenwoordig tussen DGTL/Dekmantel en DTRH/Lowlands zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Sorry maar Joy Oribson, Moodeyman, Alia, Anetha, zijn echt wel vaker te zien in NL? Ik lig hier niet wakker van iig. En Young Marco is fastfood als een beetje into culinair bent.
Dat Young Marco niet spannend is, snap ik ook. Al vind ik het wel high class fastfood. Het eerste wat je zegt klopt niet helemaal. Joy en Moodymann staan niet zo vaak in NL. Daarnaast, de mate van hoeveelheid optredens doet niet af aan hoe 'spannend' of 'gewaagd' iets geprogrammeerd is. Dat Joy redelijk makkelijk te behappen is, klopt. Maar dat zegt niet gelijk dat het niet spannend kan zijn.

Ben al lang blij dat we geen Kevin de Vries, Chris Stussy en Tale of Us etc meer geboekt worden zoals vroeger op LL.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.345
5.039
Dat Young Marco niet spannend is, snap ik ook. Al vind ik het wel high class fastfood. Het eerste wat je zegt klopt niet helemaal. Joy en Moodymann staan niet zo vaak in NL. Daarnaast, de mate van hoeveelheid optredens doet niet af aan hoe 'spannend' of 'gewaagd' iets geprogrammeerd is. Dat Joy redelijk makkelijk te behappen is, klopt. Maar dat zegt niet gelijk dat het niet spannend kan zijn.

Ben al lang blij dat we geen Kevin de Vries, Chris Stussy en Tale of Us etc meer geboekt worden zoals vroeger op LL.
Ik zie daar weinig verschil in eerlijk gezegd. Zo vind ik Dekmental, Draaimolen, DGTL ook echt niet zo scherp als iedereen voort doet. Maar goed ik weet dat die mening niet door iedereen hier geaccepteerd wordt, dus ik hou er over op.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Ik zie daar weinig verschil in eerlijk gezegd. Zo vind ik Dekmental, Draaimolen, DGTL ook echt niet zo scherp als iedereen voort doet. Maar goed ik weet dat die mening niet door iedereen hier geaccepteerd wordt, dus ik hou er over op.
Ik vind het opzich wel een interessante discussie hoor. Wat betreft DGTL ben ik namelijk wel mee eens, dat zie ik als hapklare koek. Dekmantel en Draaimolen boeken wel wat anders. Niet alleen in namen, maar ook in timeslots - denk aan openen met Nina Kravitz. Waar zie jij in dit genre wel een spannend programma?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Hoewel ik in mijn eerste lowlands-jaren hele nachten in de Bravo doorbracht, ben ik eigenlijk de afgelopen jaren 's nachts steevast in het 24-uurs gebied te vinden. Daar wordt echt van alles door elkaar gedraaid, er is ruimte om te dansen en de sfeer is minder gebouwd op grote pupillen en flesjes water. Ik vind dit 's nachts eigenlijk de beste plek om te zijn tijdens de bravo/x-ray piekuurtjes.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: SanderFMC en BeWario

Gebruikers die dit onderwerp bekijken