Lowlands 2017

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
begin nu toch wel benieuwd te worden naar die ‘speciale 25 – jaar meldingen’. vind daar vooralsnog weinig van terug.
Waar kom dat vandaan dan? Heb ik nooit iets over gehoord volgens mij vanuti de organisatie? En anders zijn dat wel de veranderingen op het terrein.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.607
609
Ga je ook iets doen met het thema '25'? Zoals bezoekers die al 25 jaar zijn geweest of die 25 jaar zijn?
Dat laatste, daar gaat het wel in de buurt komen ja. Mensen die 25 jaar zijn maar ook mensen die al 25 jaar komen, ja.

Wanneer zoek je daarvoor mensen?
We gaan in februari los met de nieuwe website met specifieke acties. We zijn natuurlijk begonnen met '25 jaar Lowlands, 25 euro korting' direct na Lowlands vorig jaar. Die actie liep tot 30 september. En we zijn eerder los gegaan omdat ons hoofdprogramma bekend is. In februari komt de website en dan zullen ook alle toeters en bellen van het 25 jarig bestaan onthuld worden.


Via NU.nl
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
OK, nja misschien doelde hij daarmee op de wijzigen op het terrein met de nieuwe tenten, nieuwe vormgeving. Dan heb je die early bird actie gehad, en er zal vast misschien nog wat randprogrammering rond 25 jaar Lowlands zijn? (in het nachtprogramma, of zaterdag ochtend opener Alpha).

Maar ik verwacht geen bijzondere act of iets dergelijks.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
<p abp="1364">OK, nja misschien doelde hij daarmee op de wijzigen op het terrein met de nieuwe tenten, nieuwe vormgeving. Dan heb je die early bird actie gehad, en er zal vast misschien nog wat randprogrammering rond 25 jaar Lowlands zijn? (in het nachtprogramma, of zaterdag ochtend opener Alpha).

<p abp="1365">Maar ik verwacht geen bijzondere act of iets dergelijks.

verwacht eerlijk gezegd ook geen grote namen meer, maar wel iets georganiseerd tijdens het festival zelf m.b.t. 25 jaar.
hoewel dat ook weer van alles kan zijn..... act's, aankleding, themamiddag, noem het maar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ga je ook iets doen met het thema ’25’? Zoals bezoekers die al 25 jaar zijn geweest of die 25 jaar zijn?
Dat laatste, daar gaat het wel in de buurt komen ja. Mensen die 25 jaar zijn maar ook mensen die al 25 jaar komen, ja.

Wanneer zoek je daarvoor mensen?
We gaan in februari los met de nieuwe website met specifieke acties. We zijn natuurlijk begonnen met ’25 jaar Lowlands, 25 euro korting’ direct na Lowlands vorig jaar. Die actie liep tot 30 september. En we zijn eerder los gegaan omdat ons hoofdprogramma bekend is. In februari komt de website en dan zullen ook alle toeters en bellen van het 25 jarig bestaan onthuld worden.


Via NU.nl

Kom ik helaas volgend jaar pas voor in aanmerking...... 1 jaartje gemist...... ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Zou kunnen, maar ik vond de laatste plaat op het eerste gehoor niet echt boeiend.

Nothing But Thieves, waar in dit forum eerder over getipt werd met een nieuw nummer, daar ga ik steeds meer naar uit kijken. Heerlijk dat nieuwe nummer ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
Denk eind deze maand pas weer nieuwe namen.

Bij ITGWO zaten gisteren wel een paar mooie aankondigingen die ik graag op Lowlands had gezien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Ik verwacht ook op zijn vroegst pas over 2 weken namen. We krijgen wel binnenkort denk ik het theater, dans en comedy programma.

Ik heb alle namen van de laatste lichting ondertussen doorgenomen. Ik ben heel enthousiast over Naaman, Skott, Husky Loops en EDEN. Gewoon vier namen die ik echt moet gaan zien in augustus.

@Marc Nothing but thieves gaat je echt niet teleurstellen. ZIjn live ook gewoon heel goed.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Ik heb alle namen van de laatste lichting ondertussen doorgenomen. Ik ben heel enthousiast over Naaman, Skott, Husky Loops en EDEN. Gewoon vier namen die ik echt moet gaan zien in augustus.

Wij zullen elkaar veel gaan tegenkomen !
Husky loops & Eden zijn echt te gek ;-)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Drukte hier....... we hebben geloof ik wat input nodig van buitenaf....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Het is overal rustig helaas. De festival bubbel is ook weer een beetje ingekakt in vergelijk met paar jaar geleden. Of het nu gaat om Lowlands, Pinkpop of DTRH of BKS.

Jammer, ik vond het altijd wel mooi. op Twitter #ll<jaar>, Lowlove, Fok!, Graz, Festileaks. Het is overal wat minder.

Toch heb ik er ontzettend zin in. Zit weer te wachten op een nieuwe lichting waarbij ik in ieder geval A Blaze Of Feather nog wel verwacht.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.607
609
Verwacht deze week of volgende week nog wel wat...

"Er volgen binnenkort nog veel meer bevestigingen, waaronder ook comedy, dans, literatuur en beeldende kunst."

Stond onderaan bij de laatste lichting. Maar weinig muziek denk ik.

Edit: qua namen hoop ik nog iets van A Blaze of Feather, Japandroids, HAIM, Colter Wall, Hurray For the Riff Raff, Black Lips.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.389
1.864
Vorig jaar waren er in de tweede helft van mei nog diverse bekendmakingen: dancenamen (maar die hebben we voor een groot deel al gehad denk ik), comedy, dans- en theaterprogramma. Dat kunnen we deze maand dus waarschijnlijk ook wel weer verwachten. Denk ook nog wel een paar muzieknamen; er moeten er immers nog circa 50 bij. Dus nog 3 bekendmakingen met muzieknamen verwacht ik. Eind deze maand, halverwege juni en halverwege juli gok ik dan.

Vorig jaar werd Die Antwoord overigens pas in juli bekendgemaakt. Dat is een Alphanaam die toen hoog op het affiche stond. We hoeven dus zeker niet alleen nog maar klein grut te verwachten (kom er maar in Bon Iver of Frank Ocean, om Chance The Rapper te compenseren ;-))
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken