Guns N' Roses

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
http://www.blabbermouth.net/news/confirmed-reunited-guns-n-roses-to-play-next-years-coachella-music-and-arts-festival/

Stadion tour in USA met kaartjes voor 250 dollar. Zouden die bedragen echt zo asociaal hoog zijn bij een reunie tour?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
http://www.blabbermouth.net/news/confirmed-reunited-guns-n-roses-to-play-next-years-coachella-music-and-arts-festival/

Stadion tour in USA met kaartjes voor 250 dollar. Zouden die bedragen echt zo asociaal hoog zijn bij een reunie tour?

Voor een arena/zaalshow... Kan zo maar. Coachella is ook geen goedkoop festival. Verwacht dat die bedragen van 5mio+ voor Coachella zijn, die hebben ze én als eerste, en het zijn twee identieke weekenden dus twee shows. Kom je per show alsnog op ~3 miljoen uit.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
UPDATE

Axl zit morgen bij Jimmy Kimmel Live, en Matt Sorum (!) schuift aan bij Late Night with Seth Myers.
Ook weet Bild het zeker, er komt een megashow op het circuit van Hockenheim: http://www.bild.de/unterhaltung/musik/guns-n-roses/comeback-auf-dem-hockenheimring-43979138.bild.html

Ah, dat laatste was al gemeld door Rick :D
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Nieuwe update, vermoedelijke line up:

Axl Rose - Vocals
Slash - Lead Guitar
Richard Fortus - guitar
Dave Kushner - guitar
Duff McKagan - bass guitar
Frank Ferrer - drums
Dizzy Reed - keyboards
Chris Pitman - keyboards


Bron
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Nieuwe update, vermoedelijke line up:

Axl Rose – Vocals
Slash – Lead Guitar
Richard Fortus – guitar
Dave Kushner – guitar
Duff McKagan – bass guitar
Frank Ferrer – drums
Dizzy Reed – keyboards
Chris Pitman – keyboards

Bron

Ik vind de bron een beetje matig. Geen aanval op jou overigens hoor :p maar als Dave Kushner een grapje maakt over bij hoeveel GNR shows hij zal zijn is hij direct de derde (waarom hebben ze er uberhaupt nog steeds 3 nodig) gitarist...

En Frank Ferrer mag van mij vandaag nog een streep door, en lijkt ook niet helemaal te corresponderen met Matt Sorum die dinsdag óók bij een talkshow zit.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Jimmy Kimmel heeft inmiddels bevestigd dat Axl komt, en er gaan geruchten dat hij samen met Slash aanschuift (gezien het feit dat Jimmy Kimmel ze beiden op Twitter volgt sinds dit weekend).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Even een overzicht van de geruchten, met wat dingen erbij die ik op eFestivals gelezen heb.

- Coachella 1 & 2 worden de eerste reunieshows.
- In mei zou GnR in Las Vegas spelen. Vermoedelijk zal Coachella dus het startpunt zijn van die 25 Amerikaanse stadionshows, die dan ergens in mei of begin juni eindigen.
- Bild spreekt van een los concert in juli. Live Nation wil eind juni een los evenement organiseren in Dessel (Belgie). In GB wordt gesproken over BST, nadat het kostenplaatje te hoog zou liggen voor Leeds+Reading. Vermoedelijk dus een korte Europese tour van een maand met telkens 50+ duizend bezoekers per show.

Persoonlijk verwacht ik dat ze het aantal festivals dit jaar zo klein mogelijk gaan houden. Eerst dik cashen door 50k mensen te lokken aan 80 euro/ticket terwijl ze teren op de hype, en dan volgend jaar Download, RaR, Graspop, Hellfest, etc aandoen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Nieuwe update, vermoedelijke line up:

Axl Rose – Vocals
Slash – Lead Guitar
Richard Fortus – guitar
Dave Kushner – guitar
Duff McKagan – bass guitar
Frank Ferrer – drums
Dizzy Reed – keyboards
Chris Pitman – keyboards

Bron

Kunnen ze Axl Rose hier niet uithalen? Die clown is volledig naar de klote. Time wasn't easy on him... waardoor enkele Guns 'n Roses shows de lat verlegde wat slechte headlineshows betreft. Dat deze band toch zoveel durft te vragen voor un shows maakt me lichtjes woedend vanbinnen...

En ik denk dat de toevoeging van Slash niet veel zal veranderen. De gitarist van de Guns 'N Roses van de laatste jaren was zowat het enige lid waar niets op aan te merken was vind ik... We zullen wel zien...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Even een overzicht van de geruchten, met wat dingen erbij die ik op eFestivals gelezen heb.

– Coachella 1 & 2 worden de eerste reunieshows.
– In mei zou GnR in Las Vegas spelen. Vermoedelijk zal Coachella dus het startpunt zijn van die 25 Amerikaanse stadionshows, die dan ergens in mei of begin juni eindigen.
– Bild spreekt van een los concert in juli. Live Nation wil eind juni een los evenement organiseren in Dessel (Belgie). In GB wordt gesproken over BST, nadat het kostenplaatje te hoog zou liggen voor Leeds+Reading. Vermoedelijk dus een korte Europese tour van een maand met telkens 50+ duizend bezoekers per show.

Persoonlijk verwacht ik dat ze het aantal festivals dit jaar zo klein mogelijk gaan houden. Eerst dik cashen door 50k mensen te lokken aan 80 euro/ticket terwijl ze teren op de hype, en dan volgend jaar Download, RaR, Graspop, Hellfest, etc aandoen.

Rock in Rio USA een optie? Die pakten vorig jaar ook al lekker uit en zullen zich dit jaar verder op de kaart willen zetten.

Van half april tot eind mei 25 shows kan ook best ja, zo had ik het nog niet bekeken. In de UK zullen ze best wat mogelijkheden hebben, zowel festival als losse show (BST/Hyde Park, Wembley, etc). R+L ligt qua data ook compleet buiten bereik (zoals we dat nu kennen) natuurlijk, die zijn eind augustus.
Ik zie/denk/hoop dat ze in Europa verder toch ff net wat meer festivals meepakken, maar gezien de gage zal dit niet meer zijn dan een handvol, en zal het wellicht meer op plekken zijn waar óf de festivals grif betalen, óf er geen tijd/ruimte is voor een 'losse' show. Er zijn wel echt wat festivals die begin dit jaar met nieuws gaan komen, dus dan is de link snel gemaakt. Maar dat kan natuurlijk ook complete toeval zijn.

Is er eigenlijk concreet iets te vinden over LiveNation/Dessel verhaal? Zeg maar buiten iemand die dat ergens roept op een forum? :p
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Zowel Axl als Matt zijn weer van het rooster verdwenen bij respectievelijk Jimmy Kimmel en Seth Myers
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Is er eigenlijk concreet iets te vinden over LiveNation/Dessel verhaal? Zeg maar buiten iemand die dat ergens roept op een forum?

Helaas niet, het onderwerp is snel gestorven aangezien ze op de GMM fora absoluut niet tegen offtopic gepraat kunnen. In principe kan je dat verzoek gewoon opvragen in het gemeentehuis indien goedgekeurd (wegens openbaarheid van documenten). Maar goed, wie gaat er helemaal naar Dessel rijden om even zo'n gerucht te verifieren dat op zich nog niets zegt over de artiest?

Zowel Axl als Matt zijn weer van het rooster verdwenen bij respectievelijk Jimmy Kimmel en Seth Myers

Zal wel weer onder druk van Coachella zijn. Het kleinste kind kan daaruit afleiden wanneer de poster volgt en wie de hoofdact is, tot zover geheimhouding.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ik had op de website van Dessel gekeken, maar daar was niet echt iets te vinden. Maar het is volgens mij geen geheim dat die opzet zoals met AC/DC wel beviel.

Dat was ook mijn gevoel bij die roosters, zeker aangezien het nog wel op Matt's twitter staat
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.068
6.114
<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 100%; height: 183.766px; padding: 0px; border: none; max-width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="684248559995097089" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Slash en Duff delen de bekendmaking dus doen mee

Deze pagina maar goed in de gaten houden komende tijd!!! :mrgreen:
http://www.gunsnroses.com/events
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.068
6.114
Het afzeggen begint al :p
“Due to unforeseen circumstances, unfortunately Axl is no longer scheduled to be on Kimmel tomorrow.”
http://www.alternativenation.net/axl-rose-guns-n-roses-reunion-cancels-jimmy-kimmel-appearance/
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Hmm begint alweer apart als het écht afgezegd is. Kan niet zoveel van de bron maken. Het is een feit dat zowel hij als Matt Sorum van de listings waren verdwenen, maar dat kon ook net zo goed zijn omdat het inmiddels erg obvious was geworden dat die reunie er écht kwam, en Coachella later die avond de primeur MOEST hebben. Zal afwachten worden tot vannacht, hoop dat we dan ook gaan horen wie er deel vanuit maken.

https://twitter.com/mattsorum/status/684286706246397953

Matt Sorum zit dus de hele week bij Late Night w/ Seth Myers, maar wordt daar aangekondigd als:

https://twitter.com/LateNightSeth/status/684152378396901378

Drummer van Kings of Chaos
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Jimmy Kimmel refereerde er gisteren al aan:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=yyCZ6irNhkM
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken