Dour 2024

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.669
En wat kunnen we hier verwachten?
Letterlijk alles, maar hoogstwaarschijnlijk een Franstalige rapper waar bijna niemand van het forum van gehoord heeft.

Melt, Exit hebben nog niks naar buiten gebracht.

Kali Uches komt naar Roskilde, dat zou een optie kunnen zijn. Bij de kleine namen van Roskilde zie ik ook Mandy, Indiana en Violent Magic Orchestra, die klinken ook interessant.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Kans lijkt me groot dat Justice hier gaat headlinen - was bij hun vorige tour in 2017 ook het geval.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Moest gisteren eigenlijk direct denken aan Disclosure.
Kan helaas ook, zouden er in ieder geval beter passen dan op BKS. Toch opmerkelijk dat twee van de drie BKS-headliners even goed Dour zouden kunnen headlinen, terwijl het totaal verschillende festivals zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kan helaas ook, zouden er in ieder geval beter passen dan op BKS. Toch opmerkelijk dat twee van de drie BKS-headliners even goed Dour zouden kunnen headlinen, terwijl het totaal verschillende festivals zijn.
Verschil is dat er nog een visie is bij Dour. BKS boekt eigenlijk maar wat nog overblijft. Is hard, maar zo voel ik het wel aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Wij kunnen Bicep (https://www.dourfestival.eu/en/artist/detail/Bicep/) en James Blake (https://www.dourfestival.eu/nl/artist/detail/James-Blake/) verwachten, hun beschrijvingen op de site zijn "leeggemaakt" en er wordt een nieuwe foto getoond. Voor Bicep toont het zelfs "Bicep presents Chroma", wat hun nieuwe show is. De aankondiging komt zeer binnenkort, denk ik.
Te verwachten van James Blake, had daar nog een show open staan van 2020.
En Bicep nog een zomertje met dit concept en volgend jaar terug de live gok ik.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Die twee namen vind ik alvast een goed begin! Voor Justice werkt de truc helaas nog niet, maar ik behoud hoop :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken