Concertaankondigingen

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Heel erg bedankt Dave. Dank zij jou concerten kunnen bezoeken die ik anders had gemist of waarvoor ik dan al iets anders in de agenda had gepland. Jammer dat er nu door een band en daardoor deze concertzaal zo moeilijk over wordt gedaan, vooral als het gewoon legaal verkregen info is. Ik hoop dat de storm overwaait en dit op een gegeven moment toch weer kan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
311
238
Thanks voor al je geleverde inspanningen, Dave! Veel concerten mee kunnen pikken die ik anders gemist zou hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Mijn favoriete topic in dit forum.
Telkens bij een nieuw post kiest ik direct checken of dit een lijstje was van @wenteldave of een reactie van een lid die blij was. Niet te vergeten, Ik kan me herinneren dat ik me daar ook schuldig aan ben geweest, te vragen of het wel klopte daar dit niet op de site van de zaal of artiest stond.
Dave dank voor al het moois wat je bracht en hopelijk dat het je prive geen problemen oplevert.
 

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
12
3
Echt jammer, dit topic was voor mij toch de belangrijkste reden om elke dag even langs te komen en te kijken wat er gepost werd. Paar keer echt leuke dingen gevonden die ik anders niet had gevonden of te laat van op de hoogte was gekomen. Bedankt voor alle moeite die hier voor hebt gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Onwijs bedankt @wenteldave voor alles. Door jouw inzet en inspanning heb ik vele mooie (extra) herinneringen kunnen maken en staan er de komende tijd, dankzij jou, nog prachtige concerten op de agenda. ❤️
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Super jammer dat de updates stoppen inderdaad. Ik vond het altijd een erg fijn overzicht en heb zeker een aantal concerten bezocht waar ik anders waarschijnlijk nooit van op de hoogte was. Ook nieuwe artiesten ontdekken werd hierdoor (voor mij) veel makkelijker. Heel erg bedankt hiervoor @wenteldave!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.430
Erg jammer dit, dit topic zal zeker gemist worden. Zo fijn om alle aankondigingen op één plek te hebben. De informatie eerder krijgen was leuk, maar niet het belangrijkste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
It was fun while it lasted. De eerste schol op mijn eerstvolgende festival wordt er eentje op jou, Dave.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Jezus @wenteldave wat een domper en wat een ontzettende zwakke actie van Kane/het desbetreffende poppodium.

Hoe dan ook bedankt voor je inzet de afgelopen jaren. Lange tijd als lurker en kortere tijd als forumlid elke dag genoten van je lijstjes en ook op veel momenten er vroeg bij kunnen zijn betreft tickets dankzij jou. Op sommige rotdagen maakte een aankondiging van een Massive Attack of Underworld mij ontzettend blij :)!

Als we elkaar nog ergens tegenkomen bij een concert, heb je een avond gratis bier van me tegoed.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
142
88
Heel erg jammer dat deze lijstjes moeten stoppen omdat er een bepaald bandje wat ophef over gemaakt heeft. Ik keek er iig altijd erg naar uit om te zien wat er speelde en waar ik eventueel naar toe kon gaan.

Bedankt voor de tijd en moeite die je er altijd in hebt gestoken @wenteldave 🙏
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken