Best Kept Secret 2018

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
The National op 2 juni in London samen met The War on Drugs, Future Islands, Warpaint en The Districts. Volgens mij allemaal kanshebbers voor BSK!
 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Ik vond the XX op Pukkelpop top, qua sfeer passen ze eigenlijk wel op BKS!

En Sampha? had ik stiekem dit jaar al verwacht, vond t een gemiste kans van BKS.

nu nog een 'lekker dansbare act'
 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
Had behalve Bon Iver zelf HOZIER ingevuld op de wishlist. Komt Hozier nog met nieuw werk? Weet iemand dat? Voor mij een droom (sub) headliner.
 

Nicole1617899883

Playlistbediener
13 sep 2017
24
0
The XX is toch wel een redelijke ‘dansbare act’ als je t mij vraagt. Werkte op Pukkelpop ook prima!
True! Die lelijke groene hupsende regenjas....da wassik! :p Het verbaasde me hoeveel mensen van allerlei pluimage en leeftijden er uit hun panty gingen bij Jamie xx op BKS16...vooral toen Blue Monday van New Order werd ingestart...kicken!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Best Kept Secret heeft de website vernieuwd.. Komt er nieuws aan, nu een van de mogelijke headliners morgen en overmorgen in Amsterdam speelt?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.639
Aankondiging van Radiohead vorig jaar was op 28 oktober, dus acht de kans groot ja dat the National vrijdag wordt bevestigd. Verwacht de aankondiging voor Nick Cave eigenlijk ook nog dit jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Of TWOD begin november, na die concerten. En dan half november start voorverkoop! Net als afgelopen jaar.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Aankondiging van Radiohead vorig jaar was op 28 oktober, dus acht de kans groot ja dat the National vrijdag wordt bevestigd. Verwacht de aankondiging voor Nick Cave eigenlijk ook nog dit jaar.
Nick Cave gaat naar DTRH, of beter: er is nog niks zeker over Nick Cave. Net als the National of The War on Drugs niet zeker zijn. Tenzij je meer weet en in die BKS organisatie zit...... The XX zou ook een mooie afsluiter zijn in ieder geval, maar ook Arctic Monkeys bijvoorbeeld.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
En 26 mei in London: The XX, Popcaan en Lykke Li
Ik zie The XX eigenlijk wel gebeuren ja, gezien dit Londense festival en gezien de eerdere headline spot van Jamie... Past prima op BKS.

Nieuwe headliner voorspelling:
The National
The War on Drugs
The XX
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Bruno Mars, Vince Staples, Mogwai, C.V. Jørgensen, Myrkur, Nelson Can, Oh Sees, Yasuaki, Shimizu, WATAIN, Wilkinson naar Roskilde.

Mogwai en (Thee) Oh Sees zouden mooie BKS namen zijn. Maar aangezien Roskilde een maand later valt (en wel min of meer gelijk met DTRH als ik me niet vergis) zie ik ze eerder naar DTRH gaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
The XX (en Gorillaz) naar Bilbao BBK (13-15 juli). Dat is dan best wel weer laat...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
The XX (en Gorillaz) naar Bilbao BBK (13-15 juli). Dat is dan best wel weer laat…

The XX is vorig jaar ook vrij lang in Europa geweest, denk dat je er niet al te druk om hoeft te maken
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
visdave34 wrote:
The XX (en Gorillaz) naar Bilbao BBK (13-15 juli). Dat is dan best wel weer laat…


The XX is vorig jaar ook vrij lang in Europa geweest, denk dat je er niet al te druk om hoeft te maken
Ja, bedacht me ook net dat ze op dat All Points East festival in London staan eind mei, dus die gaan er inderdaad weer een flinke tour van maken.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik zou Nine Inch Nails ook niet uitsluiten mochten die touren rond die tijd. Is na Jamie XX en Run The Jewels wederom een ander genre wat Best Kept Secret dan als headliner neer 'durft' te zetten.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik word wel blij van al jullie speur en giswerk. The XX en TWOD zou ik top vinden als afsluiter. Gezien RTJ en Jamie XX komt er wellicht toch ook nog een rap of dance act als afsluiter.

LCD soundsystem kan maar wellicht ook zoiets als de Chemical Brothers. Persoonlijk hoop ik ooit op Depeche Mode op een NL festival nog eens te zien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken