Best Kept Secret 2015

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Meer mensen die morgen tickets gaan kopen voor Primus in Tivoli? Damn... Dat was wel sick geweest op BKS ook...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
St. Vincent 1 Juli in Paradiso, die kunnen we helaas dan zeker afschrijven?

Nevermind had sowieso niet gekund, ze zit dan in Amerika
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Meer mensen die morgen tickets gaan kopen voor Primus in Tivoli? Damn… Dat was wel sick geweest op BKS ook…

Ik ga! Had er ook wel op gehoopt voor bks inderdaad. Anderzijds had ik me wel bedacht dat het er misschien wel lastig zou kunnen staan, toch.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Meer mensen die morgen tickets gaan kopen voor Primus in Tivoli? Damn… Dat was wel sick geweest op BKS ook…

Ik ga! Had er ook wel op gehoopt voor bks inderdaad. Anderzijds had ik me wel bedacht dat het er misschien wel lastig zou kunnen staan, toch.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik vind het een best goede BKS naam. Alleen jammer dat t dus dit jaar niet gaat lukken. Ik ga ze gelukkig wel zien in Tivoli! :)
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ben benieuwd naar de volgende namen zeg! hoop dat er nog een paar lekkere namen bij komen! ik zit nu al met dilemma's. Wat zouden jullie doen. Ride helemaal afkijken (headliner stage 2) en dan door naar Noel Gallagher, en die dan zien maar dan wat verder naar achteren. Of wat als Royal Blood headliner stage 2 is.. dan weer meer achterin bij Alt-J of eerder weg bij Royal Blood.. moeilijk!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nog altijd hoop op Modest Mouse. Spelen op de eerste dag van firefly kwam ik laatst achter en er is nog de meeste ruimte op zondag voor een grote naam.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
Nog altijd hoop op Modest Mouse. Spelen op de eerste dag van firefly kwam ik laatst achter en er is nog de meeste ruimte op zondag voor een grote naam.
Jaa, dat hoop ik ook zo! Ik ben niet super overweldigd door de laatste lichting namen, Modest Mouse zou het helemaal goed maken voor mij :)!
En zij hebben tenslotte ook wat goed te maken ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.687
1.221
Laatste reeks namen zal wel niet lang meer op zich laten wachten zeker? Binnen 3 maanden zit het er alweer op!

Ik hoop van harte dat ze FIDLAR, Mudhoney, Antemasque en Thurston Moore niet (allemaal) mislopen.
The Districts mag ook nog wel wat mij betreft.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik verwacht ook deze of volgende week. Deze week geeft 3FM trouwens ook tickets weg, dus zou me niets verbazen als Giel ergens deze week wat namen bekend maakt.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Waarschijnlijk is dit totaal niet realistisch, maar zou Blur niet kunnen komen?

Vorig jaar stuntte BKS bijna met Arcade Fire. Dit jaar had Pinkpop de headliners al snel vastliggen, directeur van Lowlands heeft 2 jaar geleden gezegd dat Blur geen headliner voor Lowlands is (oid).
Ik weet dat het programma van BKS al heel mooi is, en Blur niet de goedkoopste act zal zijn, maar wie weet :p.

Ik zou trouwens ook niet weten wat Blur anders gaat doen, Benelux overslaan?

Het zou een ongelofelijke stunt zijn, maar ik denk niet dat die er op dit affiche nog bij passen.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Heh jammer, had gehoopt vandaag een appje te krijgen van BKS met de laatste batch namen. Vorig jaar kwamen ze rond deze tijd met The War on Drugs en nog een laatste paar anderen dus had stiekeme hoop.. hopen dat het misschien later in de week nog gebeurd! En wat Blur betreft. ik vrees te mooi om waar te zijn
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Nee hoor, komt omdat ze dat net in DWDD gezegd hebben. Maar ik verwacht deze week nog wel wat meer aankondigingen. Wel een leuke naam erbij voor de zaterdag.

Wil dat weekend naar een festival dag gaan ivm tentamens en dat wordt kiezen tussen WAE festival of BKS zaterdag.. lastige keuze.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.495
1.670
Vind het jammer dat Balthazar nu alweer terugkeert naar Hilvarenbeek en een hoge spot zal innemen, had wat mij betreft absoluut niet gehoeven. Hoop voor die dag sowieso nog op een aantal sterke namen, want het houdt nu nog niet over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken