Best Kept Secret 2015

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Niels Aalberts is de laatste dagen al erg aan het teasen op zijn instagrampage en nu heeft hij een foto geplaatst van een biljartbal met 2 erop… Misschien een hint? Zaterdag namen ofzo?

Ik ben bang dat het om 2 uitverkochte shows van Kensington in de Ziggo Dome gaat, hij hoort tenslotte gewoon bij Friendly Fire en is niet alleen van BKS. Denk dat wanneer er iets aan hits wordt gegeven dat dit dan ook via de BKS twitter/facebook/instagram zal gaan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.417
650
Onder andere Liars, Bass Drum of Death, Health en Hanni El Khatib begin juni in Frankrijk. Allemaal met potlood opschrijven voor BKS?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als ik de geruchten van FireFly Festival moet geloven zijn Paul McCartney, The Killers, Kings of Leon daar headliners. Dus qua headliners heeft BKS daar geen last van. My Morning Jacket zou niet op de lineup staan.
En: 'No Kanye, no Kendrick, no Drake. You'll have a few very solid hip hop names in the undercard though.' Dit zegt iemand dus over FireFly.

Ze zitten in het zelfde weekend dus best interessant lijkt mij.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.386
566
The Killers? Zeker weten? Kan zijn dat ze een show tussendoor doen, maar in principe zijn ze met hiatus nu.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Killers? Zeker weten? Kan zijn dat ze een show tussendoor doen, maar in principe zijn ze met hiatus nu.

Paul McCartney has been reportedly named as one of the headliners for this year’s Firefly Music Festival in Dover, DE. The rumor comes from Infinitypass, well known Inforoo insider who has been 100% accurate in festival leaks over the years. The same source has called the Bonnaroo and Gov Ball headliners for this year before they dropped. The source has also reported that The Killers and Kings of Leon will be the other main headlining acts and that the Firefly lineup will feature St. Vincent.

Ik post ook maar wat ik lees hoor ;)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mark heeft ooit gezegd dat The Killers misschien 1 of 2 shows tussendoor zouden doen. Ik denk persoonlijk dat het niet gaat gebeuren, maar er zijn meer mensen die denken dat het wel gaat gebeuren
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
The Killers? Zeker weten? Kan zijn dat ze een show tussendoor doen, maar in principe zijn ze met hiatus nu.

Paul McCartney has been reportedly named as one of the headliners for this year’s Firefly Music Festival in Dover, DE. The rumor comes from Infinitypass, well known Inforoo insider who has been 100% accurate in festival leaks over the years. The same source has called the Bonnaroo and Gov Ball headliners for this year before they dropped. The source has also reported that The Killers and Kings of Leon will be the other main headlining acts and that the Firefly lineup will feature St. Vincent.

Ik post ook maar wat ik lees hoor
icon_wink.gif

Spijtig, ik had nog enige hoop op St. Vincent ;(.
 

superarie1

Playlistbediener
19 nov 2014
7
0
St. Vincent is volgens mij wel minstens 2 keer in NL geweest afgelopen jaar, dus ben er zelf niet heel rouwig om ;)

De absolute headliners van Firefly zijn sowieso te groot voor BKS, maar daaronder zitten wel altijd indiebands en hiphop-acts die zeker goed op BKS zouden passen. Ook dit jaar zal dat blijkbaar wel weer zo zijn :( Al die line-ups van de Amerikaanse festivals van afgelopen week leren ons iig dat Tame Impala, Flying Lotus en Florence een flinke festivaltour gaan ondernemen. En dat Modest Mouse (Gasparilla), Jack White, TV on the Radio, Silvan Esso, Ryan Adams, SBTRKT(Coachella), Real Estate, Steve Gunn (Shaky Knees), The Decemberists (Governor's Ball), Beck, Spoon (Hangout), Kendrick Lamar, Unknown Mortal Orchestra, the Growlers (Bonnaroo) in ieder geval in bepaalde mate festivals zullen aandoen.

Ik ben enorm benieuwd naar die line-up van Primavera woensdag en hoop van harte dat het lange wachten van BKS te maken heeft met de verrassingen die Primavera uit de hoge hoed tovert. De geruchten op Twitter gaan met Sleater-Kinney, Kanye, Weezer, Ariel Pink, Frank Ocean en Aphex Twin alle kanten op en slaan natuurlijk totaal nergens op, maar er zit vast en zeker weer wat behoorlijks aan te komen deze week.


 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik krijg ondertussen al meer hoop op Björk. Na de Primavera lineup zullen we idd wel meer weten. Dat zou een logische reden zijn waarom het zo lang duurt met namen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En waarom niet ervóór nog?
Omdat ik denk dat Primavera met bepaalde grote namen heeft afgesproken dat zij recht hebben hun als eerste aan te kondigen. BKS kan ervoor misschien ook wel een headliner en wat namen lossen maar als ze na Primavera opeens met een speciale onverwachte headliner komen zal dat wel een groot verrassing effect hebben. Ach, we zien wel hoe het loopt.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
St. Vincent is volgens mij wel minstens 2 keer in NL geweest afgelopen jaar, dus ben er zelf niet heel rouwig om
icon_wink.gif

Klopt, maar beide keren kwam het er niet van ;).

Die absolute headliners van FireFly hoeven van mij ook niet zo. Liever Tame Impala en Ariel Pink dan Kings of Leon ;).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.386
566
Wat dat betreft komt het wel goed want KoL komt toch niet naar BKS en Tame Impala en Ariel Pink zouden in principe best kunnen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Nee klopt, Kings of Leon zou ik sowieso niet verwachten, maar een band van die grootte hoeft van mij sowieso niet. Krijg je alleen maar mensen die daarvoor kaartjes gaan kopen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.386
566
Wat met AM ook zo was. Vond ik op zich voor de eerste editie geen slecht idee, maar moeten ze niet nog een keer doen :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wat met AM ook zo was. Vond ik op zich voor de eerste editie geen slecht idee, maar moeten ze niet nog een keer doen :p
BKS heeft nog wel van dit soort acts nodig om genoeg mensen te trekken. Zelfde geldt voor George Ezra en The 1975. Dat past er ook niet maar ik vrees dat ze nog wel een paar edities van dit soort namen boeken. Gelukkig staat er dan altijd wel iets interessanters tegenover.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Onbeschaamd Festileaks kopiëren:
http://festileaks.com/2015/01/field-day-boekt-fka-twigs-run-jewels-allah-las-philip-selway-en-meer/

Wat een affiche. Daarvan mogen heel wat namen wel naar BKS.
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Wat een affiche. Daarvan mogen heel wat namen wel naar BKS.

Zie dat ook wel gebeuren, gelukkig. :)

Hopen dat ze morgen nog geen namen bekend maken. Dan blijft mijn hoop op Primavera's bekendmaking van Bjork en dus ook de kans dat ze op BKS staat.
 

MrShankly

Playlistbediener
13 jan 2015
44
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Wat een affiche. Daarvan mogen heel wat namen wel naar BKS.

Zie dat ook wel gebeuren, gelukkig. :)

Hopen dat ze morgen nog geen namen bekend maken. Dan blijft mijn hoop op Primavera’s bekendmaking van Bjork en dus ook de kans dat ze op BKS staat.

Zouden ze dan eigenlijk niet gewoon kunnen zeggen: "Nog even geduld, woensdag is het zover!"?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken