Sport algemeen

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Tis u vergeven.
Op zich was de overwinnig voor de limburgers gewoon terecht.

Ik hoop dat onze buren het straks waarmaken, het laatste dat ik wil is dat de die uit de Vlaanders de titel pakken.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
het gaat er 10 keer op moeten zijn.
spijtig dat de finale weer tussen 2 speeldagen in is...
vond het vorig jaar niet ideaal al heeft dat toen wel een boost gegeven.
nu gaat het op 2 gedachten hinkelen worden voor union als het op beide fronten nog moet strijden.
zo die play offs
man man man
kwestie van de boot even helemaal te missen
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Zit jij je zo te verheugen op de gravel stroken? Ik vind het te weinig en niet in de finale genoeg om voor echt spektakel te zorgen. Maar goed, blijft leuk om te kijken natuurlijk.

(Succes met voetbal hoor ;) )
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Zit jij je zo te verheugen op de gravel stroken? Ik vind het te weinig en niet in de finale genoeg om voor echt spektakel te zorgen. Maar goed, blijft leuk om te kijken natuurlijk.
Maar drie gravelstrookjes is wel echt weinig inderdaad. Al ben ik wel benieuwd of Pogacar weer vol de aanval gaat kiezen

Wel weer heerlijk om Jens Voigt op de motor te hebben bij Eurosport. Back to ze commentators
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Maar drie gravelstrookjes is wel echt weinig inderdaad. Al ben ik wel benieuwd of Pogacar weer vol de aanval gaat kiezen

Wel weer heerlijk om Jens Voigt op de motor te hebben bij Eurosport. Back to ze commentators
Ik hoop het. Ik ben wel blij met Pogacar. Zorgt voor veel verrassing, afwisseling en lijkt me ook een sympathieke gozer. Al ben ik altijd voor de NLse ploeg in wedstrijd format.

Jens Voigt is wel geinig ja op die motor. Eigenlijk zou ik zelf het liefst Bram Tankink hebben die verslag/commentaar doet, dat lijkt me hilarisch.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Jens Voigt is wel geinig ja op die motor. Eigenlijk zou ik zelf het liefst Bram Tankink hebben die verslag/commentaar doet, dat lijkt me hilarisch.
Karsten Kroon die commentaar doet (samen met Jeroen van Bellegem) en dan de Tank als verslaggever zou wel echt hilarisch zijn inderdaad. Denk dat Karsten Kroon dat nog meer excuses heeft om over het onderhoud van zijn huis/tuin te gaan praten.
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken