The Rolling Stones

Laatst bewerkt:
Benieuwd, en of er nog een of toch nog meerdere concerten gaan plaatsvinden.Denk het zelf niet maar ja wie weet., fingers crossed.

Mick Jagger zit morgen ook bij de Jimmy Fallon. Keith Richards blijkbaar afwezig.

Foreign Tongues is het 25e album van de Stones en het eerste sinds Hackney Diamonds. De nieuwe plaat telt veertien nieuwe liedjes, met gastbijdrages van onder anderen Paul McCartney, Robert Smith van The Cure en Chad Smith van Red Hot Chili Peppers. Over concerten wordt met geen woord gesproken.

Vind Hackney Diamonds echt een heerlijk album. Hopelijk kunnen ze dat niveau weer halen.

• Leuk
Waarderingen: neus

Mick Jagger (82) hint op nieuwe Rolling Stones-tournee in 2027: ’Kan niet wachten!’​

Fans vreesden dat de Rolling Stones vanwege hun respectabele leeftijd geen liveshows meer zouden geven om hun nieuwe plaat Foreign tongues te promoten. Maar Mick Jagger denkt daar anders over: de 82-jarige zanger staat juist te popelen om weer op het podium te staan.​

18:00 uur | 31 mei 2026

Jagger vertelde in een interview op BBC Radio 2 ter promotie van Foreign tongues dat hij ’niet kan wachten’ om weer op tournee te gaan met de Britse rockband die volgend jaar 65 jaar bestaat.

De Rolling Stones brengen op 10 juli hun 25e studioalbum Foreign tongues uit, doorgaans gaat dit gepaard met een tour, maar vooralsnog bleef het akelig stil.

’Stones-tournee zo snel mogelijk’​

„Ik zou dolgraag op tour gaan, ik kan niet wachten”, zei Jagger, gevraagd of The Stones ooit nog gaan touren. Hij verwacht echter niet nog in 2026, zei hij. „Ik denk niet dat het dit jaar gaat gebeuren, maar hopelijk gebeurt het zo snel mogelijk.”

De laatste tour van The Rolling Stones was in 2024, toen de band met de Hackney Diamonds Tour stadions in Noord-Amerika aandeed. Daarvoor traden ze in Europa op met de Sixty Tour, waarmee ze in 2022 ook de Johan Cruijff ArenA aandeden. De band vierde toen zijn 60-jarig bestaan.

We gaan het zien, veel zal afhangen van de gezondheidstoestand van de heren.Zal wel geen grote/lange tour worden.Misschien alleen UK dates.

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Users who are viewing this thread