Taylor Swift

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
ja geen idee waar podium staat, maar als je tickets op categorie neemt ga je normaal altijd wel goede plaatsen hebben bij een hogere categorie?
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
YAY Gelsenkirchen gelukt in vak N2!!! Zo blij mee :) (sorry dit is wel een verlaat bericht trouwens, ik was er om 9:10 doorheen)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik snap echt niet hoe. Heb alle categorieën geprobeerd. Echt alleen maar steeds die promo foutmelding.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Sowieso ook dom dat ze geen "best beschikbare plaatsen" optie hebben. Nu is het hit en miss.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Wederom sta ik helemaal aan het einde van de queue.
Karma is not my boyfriend or girlfriend.
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Ga je wel al 25 min vantevoren naar de wachtrij pagina phuse? Poppetje liep heel snel door de lijn heen bij deze en de vorige. Meeste is al weg nu. Vooral cat 4/5 is de sweetspot die eerste weg is. Logisch wel gezien de prijzen.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ga je wel al 25 min vantevoren naar de wachtrij pagina phuse? Poppetje liep heel snel door de lijn heen bij deze en de vorige. Meeste is al weg nu. Vooral cat 4/5 is de sweetspot die eerste weg is. Logisch wel gezien de prijzen.
Ja, 30 min van te voren op de seconde. In Gelsenkirchen zat ik er bij eentje zelfs al 32 min van tevoren in.
 

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Alleen nog cat 2 en cat 8 na 11 minuten over. Maar kan zijn dat er zo nog tickets terugvallen. Timer is 10min dus als mensen niet afrekenen komt er zo nog wel wat bij.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Alleen nog cat 2 en cat 8 na 11 minuten over. Maar kan zijn dat er zo nog tickets terugvallen. Timer is 10min dus als mensen niet afrekenen komt er zo nog wel wat bij.
I give up. Gelsenkirchen ook anderhalf uur lopen refreshen.

Update: 11:27 nog steeds pas op 50% van de wachtrij.
 
Laatst bewerkt:

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Klinkt als dat je de link meerdere keren hebt geopend? Je mag maar op 1 device de link open hebben anders stopt die met werken. Is niet zoals bij andere shows dat je met 10 telefoons en laptos klaar kan zitten.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Klinkt als dat je de link meerdere keren hebt geopend? Je mag maar op 1 device de link open hebben anders stopt die met werken. Is niet zoals bij andere shows dat je met 10 telefoons en laptos klaar kan zitten.
Nope. Heb voor elke link in Gelsenkirchen een apart account en device gebruikt. Zelfs een ander internet netwerk.
Voor Hamburg had ik maar 1 link en die incognito 1x geopend.

Twitter staat vol met deze melding.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Toch nog Gelsenkirchen tickets gescoord voor de 18e 🆕 kennelijk komt er toch een en ander vrij na verloop van tijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken