Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik prees mezelf tot nu toe altijd gelukkig dat ik geen behoefte had om naar bijvoorbeeld Coldplay of Ed Sheeran te gaan, maar op een dag kwam het megaconcertmonster ook voor mij...
Ach ja once in a lifetime. Kost veel geld maar als je het kan betalen is het wel een hele belevenis. Blijft je nog lang bij.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Ik prees mezelf tot nu toe altijd gelukkig dat ik geen behoefte had om naar bijvoorbeeld Coldplay of Ed Sheeran te gaan, maar op een dag kwam het megaconcertmonster ook voor mij...
Idem. Nooit stadionconcerten gedaan en altijd gezegd dat er buiten Beyoncé en Taylor eigenlijk amper artiesten zijn waarvoor ik het geld zou neerleggen. Ga ze nu beide kunnen afstrepen dus!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik doe morgen wellicht nog een extra poging voor Gelsenkirchen/Amsterdam maar zou ook niet teleurgesteld zijn als het bij 1 keer blijft. Nog nooit in Wenen geweest dus dat wordt sowieso een fijn weekendje weg.
Ik denk er hetzelfde over!
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Denk dat Eventim het verkloot heeft. Heb nu codes op accounts die eerst op wachtlijst stonden of helemaal geen mail hadden gehad.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Is er nog iemand in de Parijs-rij aan het wachten? Ik zit hier op mijn werk al 8 uur te wachten... straks sluit mijn kantoor :(
Je kunt gewoon overschakelen op een ander apparaat zoals je telefoon.

Tijdelijk op allebei de apparaten in dezelfde wachtrij en daarna eentje afsluiten.

TM raadt het af maar gisteren werkte het voor mij wel.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Denk dat Eventim het verkloot heeft. Heb nu codes op accounts die eerst op wachtlijst stonden of helemaal geen mail hadden gehad.
Oh gek, bij mij heeft Eventim het juist foutloos gedaan. Mijn accounts die een code zouden krijgen hebben die ook gekregen, en mijn accounts die dat niet zouden krijgen hebben niks ontvangen
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Het poppeke beweegt wel iets, maar niet erg snel nee.. nu bijna op een kwart van de balk
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Op Eventim inderdaad geen indicatie van je plek, maar gisteren ging die balk wel vlot vooruit op alle toestellen die ik gebruikte. Voor Wenen duurde het in totaal iets van een 20min voor mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken