Taylor Swift

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Hebben jullie op voorhand de seating plans opgezocht voor tickets te kopen?
Weet iemand of deze voor munchen al beschikbaar zijn?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Parijs nog steeds op pauze. Dit is debiel. Wie verzint dit en waarom lukt het op andere plekken wél, begrijp er niets van.
Heel die cirque met die codes om dan alsnog iederéén in de (massale) wachtrij toe te laten, dat snap ik niet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Gelukt, drie tickets! Het wordt Londen op 22 juni. Helemaal prima zo, paar uurtjes met de trein dus dat wordt een mooi lang weekendje weg.

Ging erg soepel dit keer, slechts 1500 wachtenden voor mij. Wat een geluk dat die pre-sale er is...

Mijn zusje heeft vanmorgen Parijs geprobeerd en kwam op plek 660.000 binnen, dus toch maar besloten om ons geluk niet af te laten hangen van de general sale van Gelsenkirchen 😅
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Gelukt, drie tickets! Het wordt Londen op 22 juni. Helemaal prima zo, paar uurtjes met de trein dus dat wordt een mooi lang weekendje weg.

Ging erg soepel dit keer, slechts 1500 wachtenden voor mij. Wat een geluk dat die pre-sale er is...

Mijn zusje heeft vanmorgen Parijs geprobeerd en kwam op plek 660.000 binnen, dus toch maar besloten om ons geluk niet af te laten hangen van de general sale van Gelsenkirchen 😅
Congrats. Welke plekken ben je voor gegaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.917
6.150
Gelukt, drie tickets! Het wordt Londen op 22 juni. Helemaal prima zo, paar uurtjes met de trein dus dat wordt een mooi lang weekendje weg.

Ging erg soepel dit keer, slechts 1500 wachtenden voor mij. Wat een geluk dat die pre-sale er is...

Mijn zusje heeft vanmorgen Parijs geprobeerd en kwam op plek 660.000 binnen, dus toch maar besloten om ons geluk niet af te laten hangen van de general sale van Gelsenkirchen 😅
Mooi man!
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ondertussen in een nieuwe wachtrij voor Parijs. Ook die gaat niet echt vooruit.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Frustratie, had gewoon front tickets voor Wembley, maar door een samenvallend werktelefoontje (van iemand die een uur eerder had moeten bellen) is de betaling eerst mis- en toen over de tijd gegaan en was ik ze weer kwijt.
 
  • Grrr
Waarderingen: phusebox

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Frustratie, had gewoon front tickets voor Wembley, maar door een samenvallend werktelefoontje (van iemand die een uur eerder had moeten bellen) is de betaling eerst mis- en toen over de tijd gegaan en was ik ze weer kwijt.
Je krijgt ook wel erg weinig tijd inderdaad.

Maar ik had toch het werktelefoonje even laten schieten 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Was er iemand nog op zoek naar een hotel in Dublin of Liverpool, want ik ga mijn boekingen daar nu annuleren. Weet niet of ze dan voor dezelfde prijs weer terugkomen op booking.com
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Maar ik had toch het werktelefoonje even laten schieten 😅
Kan moeilijk mijn werk laten zitten natuurlijk, anders kan ik nooit meer naar een concert gaan....

En het was een kwartier voor begin kaartverkoop, moest nog wel lukken, ben ook goed in multitasken, maar als er dan iets fout gaat en je moet nadenken op twee vlakken... o_O
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Nog steeds niks van Eventim. Die zouden voor 17u de codes en link sturen...

Ticketmaster NL idem, ook nog niks van gehoord (zou 1 mail en 2 sms'jes zijn).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken