Tame Impala

Niet echt op festivals als Pinkpop of Werchter en dat zie ik voor 2027 wel gebeuren.
Dit inderdaad.
Vorige keer in de AFAS Live was het toch echt ook nog een ander publiek. Op Pukkelpop 2022 stond het terrein niet bepaald ramvol.

Nu is het eigenlijk een no-brainer om te boeken als RW zijnde. Alle parameters zitten juist. Want ook nog 7000 zoekenden voor tickets op Ticketswap. Ze zullen zich wel richten op die periode, vermits ze vorige keer nog focus op augustus hadden.

Want ook nog 7000 zoekenden voor tickets op Ticketswap. Ze zullen zich wel richten op die periode, vermits ze vorige keer nog focus op augustus hadden.
Ja, daar verschoot ik toch wel van dat er zó veel zoekenden waren. Dacht dat het classic geval van wel uitverkocht, maar zo'n 100 à 200 tickets te koop op TS aangeboden ging zijn met enkele honderden op zoek maar dat was dus totaal niét.

Toen de Ziggo Dome was uitverkocht, schoot me een uurtje later Antwerpen te binnen en zo had ik nog ongeveer de allerlaatste 2 zitplekken te pakken. Zeker geen spijt van!

Mooie belichting, mooie setlist (wat een oeuvre inmiddels) en kwam lekker in de vibe. De tieners rondom me waren naast de occasional smartphone ook veel aan het dansen, meezingen, wat de sfeer imo ten goede kwam. Bijzonder hoe er hype rond oudere bands als Arctic Monkeys of Tame Impala blijft bestaan door nieuw, jong publiek. Voornaamste kritiekpuntje is dat ik de logge drums en gitaar in met name Loser en The Less I Know the Better een beetje anticlimactisch vond klinken, terwijl dit voor een Elephant of Eventually wel echt top werkte.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily en Dante
Fantastische show, maar vlak voor ons enkele meisjes die heel vaak plots zichzelf filmden met flits wat voor een extra flashbang effect zorgde bovenop de lichten die Kevin zelf meehad, en achter ons een Nederlandse dertiger in bloot bovenlijf met waanzinnig grote pupillen die iedereen rondom hem wat lastig viel, dus niet de beste plaatsen gekozen 😅. Volgens mij hebben ze 2 uur en 10 minuten gespeeld? Ging bijna uit mijn dak toen ik Endors Toi hoorde beginnen, dat maakte het gemis van List of People wel wat beter.

• Thinking
Waarderingen: JP5
Fantastische show, maar vlak voor ons enkele meisjes die heel vaak plots zichzelf filmden met flits wat voor een extra flashbang effect zorgde bovenop de lichten die Kevin zelf meehad, en achter ons een Nederlandse dertiger in bloot bovenlijf met waanzinnig grote pupillen die iedereen rondom hem wat lastig viel, dus niet de beste plaatsen gekozen 😅. Volgens mij hebben ze 2 uur en 10 minuten gespeeld? Ging bijna uit mijn dak toen ik Endors Toi hoorde beginnen, dat maakte het gemis van List of People wel wat beter.
Denk ook 2u05-2u10 minuten dus geen idee waar de pers 2,5 uur vandaan haalt want dat was het zeker niet. 😆

Als 'oude zak' van 45 toch ook wel wat nummers gefilmd. Dit was visueel absolute top, ik kan daar van blijven genieten achteraf.
De dochter van 15 naast me die de lyrics beter kent dan mezelf: zalig toch?
Knap hoe je hele generaties aan het dansen krijgt. Visueel van het beste wat ik al heb gezien en muzikaal gewoon heel goed. Staat hoog op m'n lijstje van bezochte optredens. Merci Kevin Parker!

Users who are viewing this thread