Tame Impala

Die telefoons stoorden me niet zo. Het ging ook niet ten koste van de sfeer, de vibe (om mij heen) was echt goed en liefdevol, en volle aandacht op de show.

Heb het ook wel eens erger gezien overigens. Is ook gewoon een generatiedingetje (waar niet eens enkel Gen Z zich schuldig aanmaakt). Zolang het niet te hinderlijk is maar beter gewoon accepteren.

Die sectie op dat b-podium, ik kan 'm echt niet serieus nemen haha. Wtf is dit. 😂😭

De Gen Z aanwezigheid was inderdaad opvallend. Maar brengt Tame Impala wel naar de headline spot. Dat was vorige keer toch nog niet.
Tame Impala is echt wel al effe headliner toch, naar wat of waar refereer je? Denk dat die aanwezigheid komt door My Old Ways, Dracula (mits die Jennie feature) en Borderline. Toch hits voor een nieuwe generatie.

Die sectie op dat b-podium, ik kan 'm echt niet serieus nemen haha. Wtf is dit. 😂😭
Nou zo erg was dat niet? Leuk voor de mensen die achter in de zaal staan / op de tribunes zitten. Vond het wel een geinige onderbreking van de show.

Niet echt op festivals als Pinkpop of Werchter en dat zie ik voor 2027 wel gebeuren.
Doe maar lekker die gedroomde Strokes - Tame Impala combo voor RW. Beide bands lijken wel populairder te zijn geworden dan pakweg 5 jaar geleden. Moet Strokes wel even omgepraat worden, want die zou ik dan wel als eerste cohead neerzetten.

Laatst bewerkt:
Vond de show in de Ziggo echt weer briljant hoor. Wat een niveau wordt er gehaald tijdens 'Let It Happen', 'Elephant', 'Breathe Deeper', 'Eventually' en die nieuwe versie van 'Apocalypse Dreams'. Nog altijd mijn gedroomde headliner voor Rock Werchter. Dat stuk met het B-podium achterwege laten, misschien nog een nummer van Deadbeat wisselen voor een 'Lost in Yesterday' of welk nummer dan ook van die eerste 3 platen en je hebt echt een waanzinnige headlinerset. Hopen op 2027!

Doe maar lekker die gedroomde Strokes - Tame Impala combo voor RW. Beide bands lijken wel populairder te zijn geworden dan pakweg 5 jaar geleden. Moet Strokes wel even omgepraat worden, want die zou ik dan wel als eerste cohead neerzetten.
The Strokes zijn zo een gen z band geworden, vind het eigenlijk echt grappig. Komen ook heel erg vaak terug in die Spotify-gecureerde playlists per genre.

• Leuk
Waarderingen: LanderV en mattman
Nou zo erg was dat niet? Leuk voor de mensen die achter in de zaal staan / op de tribunes zitten. Vond het wel een geinige onderbreking van de show.
Vond gewoon grappig: hij gaat pissen, komt dan dat podium op en je denkt: nu gaat er wat komen, nu komt er een intiem moment en dan ligt ie te rollebollen op techno die ie zelf wat nonchalant orchestreert. 😂

Users who are viewing this thread