HU Sziget Festival 2023

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Ben benieuwd naar de eerste namen die vandaag gedropt worden. Vorig jaar voor het eerst naar Sziget geweest, maar ze moeten met een bak goede namen komen wil ik overwegen om nog een keer te gaan. Moet zeggen dat ik de Nederlandse festivals (DTRH en Lowlands) vorig jaar een stuk beter geregeld vond dan Sziget. Wel een mooie festival week gehad, maar de prijs/kwaliteit verhouding viel mij toch behoorlijk tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Sziget kondigt net aan dat ze een dag verschuiven, vanwege een grote headliner. Wordt nu 10-15 augustus. Volgens efestivals zou het gaan om Billie Eilish.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die naam + een heleboel andere acts maken ze over een paar minuten bekend.

Ben benieuwd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Woow wat een grap. Een dag verplaatsen terwijl al veel mensen hotels etc hebben geboekt. Geen artiest is groter dan het festival, zou je zeggen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Geen één van deze namen lijkt me toch een reden om het hele festival te verschuiven?
Lijkt mij ook niet. Vind het echt bizar altijd dat dit soort dingen gebeuren. Bij Werchter niet minder erg, maar sziget is vooral afhankelijk van toeristen buiten het land. Zonder hen zou het niet zo groot zijn. Een deel daarvan die al ver van te voren boeken krijgt nu gewoon een dikke middelvinger. Not good.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
In de lijn met de afgelopen jaren. Warm word ik er niet van, maar de bezoeker van Sziget wel zeker?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Je kan nu terug vinden wie op welke dag speelt. Ook voor welke twee dagen de headliner er nog bij komt
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
En ze reageren op hun eigen insta post dat er volgende maand nieuwe namen komen
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Het is nu de "volgende maand" Wat verwachten we? Als ze met Blur & The Strokes komen ben ik blij!
Ik vind blur en the strokes niet per se Sziget namen, maar wie weet, eentje van de twee zou kunnen. The national heeft ook wel eens headlines op Sziget 😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Ik vind blur en the strokes niet per se Sziget namen, maar wie weet, eentje van de twee zou kunnen. The national heeft ook wel eens headlines op Sziget 😉
The Strokes werd gewoon aangekondigd voor de 2020 editie die uiteindelijk gecanceld werd. Dus wie weet.
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie

Evaaa

Nieuw lid
7 feb 2023
1
0
Nog steeds is het 'begin februari', ben benieuwd!! Ik hoop dat the 1975 tijdens hun festival tour langs Sziget gaat!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Nog steeds is het 'begin februari', ben benieuwd!! Ik hoop dat the 1975 tijdens hun festival tour langs Sziget gaat!
Ik hoop het niet, ahaha.

Maar buitenom mijn persoonlijke smaak, zou ik er niet op rekenen. De tour loopt maar tot begin Juli.

Zou wel passen op Sziget natuurlijk, al vond ik het vorige keer (2019?) niet heel spannend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken