Slowchat

Hopelijk starten ze met het duet van Marco en Ali B.
Geef me twee vingers hou ze hoog in de lucht!
mister rogers middle finger GIF

dit lijkt me niet echt de beste plek om hierover te discussiëren maar weet ook niet waar dan wel

vraag me af of bijvoorbeeld een Alcatraz Hurt/Heal en een BKS Hurt/Heal elkaar echt in de weg zouden zitten? overlap in fanbases lijkt me toch vrij klein of zeg ik nu iets geks

@Brian @MetalLimbo voor een algemener gesprek trek ik hem dan even naar hier.

Denk inderdaad niet dat het elkaar in de weg loopt, maar zoals Brian zegt, lijkt mij afwisseling in genre ook erg geschikt en als je kijkt dus dat het halve forum uitrukt voor dit spel, zou ik het ook zonde vinden als we alle versies/opties er tegelijk doorheen jagen. Een spel tegelijk lijkt me gewoon beter in die zin, met afwisseling om het ook leuk te houden voor iedereen.

Hoewel BKS/DTRH echt meer mijn interesse heeft, vind ik metal ook leuk genoeg om aan die variant mee te doen. Al zit ik er te weinig in om echt aan een Alcatraz variant mee te kunnen doen.

Ik ga eerst kijken wat dan de artiesten/bands zijn die in het spel zitten. Denk dat ik niet veel artiesten ken van BKS/DTRH. Maar ook het volgen van het spel is fun. Vond ik van de Pinkpop/Werchter variant ook.

Hoewel BKS/DTRH echt meer mijn interesse heeft, vind ik metal ook leuk genoeg om aan die variant mee te doen. Al zit ik er te weinig in om echt aan een Alcatraz variant mee te kunnen doen.

Je kan altijd gewoon die ene artiest die je wel kent dagelijks +10 geven!

vraagje, wat zouden jullie doen als je te weten komt dat tijdens je vaderschapsverlof, op het kantooruitje waar je uiteraard niet bij aanwezig bent dan, eindejaar bonussen worden uitgedeeld, en daar pas vandaag (2,5 maand later) achter komt. meaning iedereen kreeg een extra bonus maar met ondergetekende is er nooit iets gecommuniceerd of gegeven.
puur door een casual gesprek, waarbij de collega's uit de lucht vallen dat ik niets mocht ontvangen.

Ik werk niet in een sector waar dit gebeurt - overheid - maar voor zulke gevallen zou ik de vakbond inschakelen. Misschien heb je die niet in de privé, maar dit vind ik niet oké, dus zou het niet zomaar erbij laten. Alleen weet ik niet welke opties je hiervoor zou hebben... Hopelijk iemand met nuttigere input dan mij binnenkort hier, dat dit mag opgelost geraken 🙏

Vakbond lijkt mij een stap verder, ik zou het eerder met jouw leidinggevende doornemen.

Ik zou dit ook eerst bij je leidinggevende melden in plaats van meteen naar de vakbond gaan. Vakbond is een stap waar je nooit meer terug kunt naar hoe het ervoor was qua onderlinge relatie.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ging ervanuit dat bespreken met leidinggevende inderdaad de logische eerste stap was, sowieso eerst dat doen inderdaad (y)

Users who are viewing this thread