Slowchat

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Geen Belgische vriend, maar helaas klopt de theorie niet.
Helaas idd, ik vond de theorie zo leuk. Dan is het tot nu toe toeval geweest dat ik mensen met een kenteken die begon met 2 Waals hoorde praten en die met een 1 Vlaams.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Wat een dag op het Forum is dit. Even een kleine opsomming:
-Nieuwe muziek van Muse volledig afkraken
-Stevige discussie daarover die respectvol met een bierdate wordt afgesloten
-"Wat goed dat dit festival hét popicoon van dit moment heeft, (RW) in België zal deze kans vast weer missen"
-Ja, ja ik heb Iron Maiden voorbij zien komen in het Pinkpop-topic
-"De tijd van rockheadliners is voorbij, het is tijd dat [willekeurig festival] gaat focussen op pop en hiphop"
-Politieke discussie in een festivaltopic
-Mensen zaten om 16h klaar achter hun pc

En dat midden in de zomer! Jongens ik ben trots op ons. Als we ooit een open dag houden om nieuwe leden te verkrijgen, dan geldt deze dag als leidraad voor de Powerpoint!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vele malen minder goor, maar op Lowlands had een gast naast mij een heel brood mee tijdens Prins S. en de Geit. Onder kinderboerderij begon hij dat brood rond te strooien terwijl hij de hele tijd voedertijd! riep. Moest er wel om lachen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Is hier iemand bekend in Emmen? We moeten er zaterdag heen met het voetbalteam en willen dan graag naar een gezellige kroeg
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb elk jaar 2 periodes waar ik ongelofelijk naar uitkijk. Vanaf eind januari tel ik letterlijk de dagen af naar het festivalseizoen (de aankondigingen van namen in de 2e helft van het jaar buiten beschouwing gelaten uiteraard).

Maar eens het festivalseizoen is afgelopen start bij mij de aftelklok en het reikhalzend uitkijken naar het wintersportseizoen en dat is met evenveel zin en passie moet ik zeggen.

Nog 18 x slapen en ik ben weer weg voor de eerste keer deze winter, een maand later volgt een tweede skitrip.

Gezien het gros van de leden hier Nederlanders zijn, vroeg ik me af of hier nog meer wintersportfreaks zitten... ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Merry Christmas GIF by LookHUMAN


Fijne feestdagen allen!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Goed stuk over Ticketmaster, en de bredere context van corporate mergers waar het uit is ontstaan

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken