Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze zijn gisteren iets later gestart dan gepland maar waren klaar op schema rond 22u20.
Heb een mini verslagje in het "Ik ben naar … geweest" topic gezet.
Als je nog nooit in Bozar geweest bent wel eens goed kijken waar je plaats exact is want veel mensen waren de weg kwijt door dat systeem met even/oneven nummering
Ja, het was goed.
Zeker niet de meest toegankelijke setlist - ver van die 'best-of' set van hun Rock Werchter en Vorst Nationaal passages van enkele jaren geleden - maar in die zaal en met dat orkest werkte het wondermooi.
NB : Ayco Duyster zat achter mij in de zaal en dat maakt nog steeds de perfecte combinatie. Eerst de stem van Ayco horen, gevolgd door muziek van Sigur Ros. Katapulteerde mij zo naar een willekeurige zondagavond vijfentwintig jaar geleden...
Setlist met vertalingen van de titels (en bandnaam):
Sigur Rós (overwinningsroos)
Set 1
Blóðberg (letterlijke vertaling bloedberg of bloedsteen, maar betreft lokale naam voor thymus praecox of ook kruiptijm)
Ekki múkk (geen geluid / geen piep)
Fljótavík (naam van een baai in IJsland)
8
Von (long version) (hoop)
Andvari (zachte bries / lichte wind)
Starálfur (sterelf)
Dauðalogn (doodse stilte)
Varðeldur (kampvuur)
Set 2
Untitled #1 – Vaka (naam van de dochter van drummer Orri)
Untitled #3 – Samskeyti (samenhang / verbondenheid)
Ylur (warmte)
Skel (schelp / schaal)
All Alright
Untitled #5 – Álafoss (naam van een waterval in IJsland)
Sé lest (is een trein (of zie een trein))
Hoppípolla (in plassen springen)
Avalon (het mythische eiland Avalon)
ik had btw een zogezegd limited legroom ticket, was vrij goedkooop in categorie (2de denk ik, €70). Maar meer dan ruimte genoeg ondanks mijn 1m86.
Plaats 1ste balkon AA41 & AA43
Maar het waren volgens mij de beste van heel de zaal
Ik twijfel nog om last minute naar een show in Carre te gaan. Er zijn nog 'very restricted view' tickets beschikbaar voor maar 40 euro.
Iemand ervaring met deze plekken? Zal niet best zijn waarschijnlijk maar voor 40 euro wil ik wel een gokje wagen.
Overige tickets staan voor belachelijke prijzen op Ticketmaster helaas
Ik twijfel nog om last minute naar een show in Carre te gaan. Er zijn nog 'very restricted view' tickets beschikbaar voor maar 40 euro.
Iemand ervaring met deze plekken? Zal niet best zijn waarschijnlijk maar voor 40 euro wil ik wel een gokje wagen.
Als ik de review van @johanra in het "Ik ben naar … geweest" topic lees krijg ik de indruk dat er toch vrij weinig te zien is. Zo lang je het goed kan horen zit je gebakken lijkt mij.
Als ik de review van @johanra in het "Ik ben naar … geweest" topic lees krijg ik de indruk dat er toch vrij weinig te zien is. Zo lang je het goed kan horen zit je gebakken lijkt mij.
ik had btw een zogezegd limited legroom ticket, was vrij goedkooop in categorie (2de denk ik, €70). Maar meer dan ruimte genoeg ondanks mijn 1m86.
Plaats 1ste balkon AA41 & AA43
Maar het waren volgens mij de beste van heel de zaal
Dat zijn inderdaad wel heel mooie plaatsen voor die prijs, zelf 60€ betaald op het 2e balkon boven de koninklijke loge daar was het zicht toch een stuk minder Met mijn 1m96 ook heel nipt qua beenruimte, dat ging nog net.
Op de plaats van Daruda zie je natuurlijk wel wat de individuele muzikanten uitspoken dat vind ik zelf altijd wel mooi om te zien. Waar ik zat kon je nog net iemand met zijn armen zien zwaaien