Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Phoebe lijkt me een prima sub op RW. Denk dat derde laatste een beetje te optimistisch is. Muse gaat er wel gewoon wéér staan (helaas, voor mezelf). Maar soit.

Weet niet of dat qua festival een goede match is voor Phoebe, trouwens.

WhatsApp Image 2026-09-16 at 12.07.34.jpeg

ik denk dat we ook simple plan al met een dikke stift kunnen opschrijven.
Die hebben wel vaker in de buurt gestaan zonder dat ze op Werchter stonden toch?

Muse wel zekerheidje ja. Phoebe voor Tame Impala zou ik nog steeds een goede set vinden. Dropkick ergens in de middag om de wei wakker te schudden en Angine de Poitrine zal Werchter ook niet laten schieten.

• Leuk
Waarderingen: phil
Verkoopt Vorst op enkele seconden uit met twee vingers in de neus en duizenden zoekenden...
Ja eens hoor, maar dat sluit haar ook niet uit voor de Barn natuurlijk.

Ik zie haar ook nog wel als voorlaatste eindigen op de Main maar dan niet zo snel in een co-head constructie. Ik dacht dat jij daar specifiek op doelde door Capaldi te noemen.

Ja eens hoor, maar dat sluit haar ook niet uit voor de Barn natuurlijk.

Ik zie haar ook nog wel als voorlaatste eindigen op de Main maar dan niet zo snel in een co-head constructie. Ik dacht dat jij daar specifiek op doelde door Capaldi te noemen.
Of je het nu als sub of co bekijkt maakt op zich niet veel uit, maar gok idd eerder voorlaatste op de Main dan Barn-head, zeker als ze op andere grote festivals mag headlinen. Komt natuurlijk veel beter tot haar recht in de tent, maar denk toch dat ze die intussen ontgroeid is.

Of je het nu als sub of co bekijkt maakt op zich niet veel uit, maar gok idd eerder voorlaatste op de Main dan Barn-head, zeker als ze op andere grote festivals mag headlinen. Komt natuurlijk veel beter tot haar recht in de tent, maar denk toch dat ze die intussen ontgroeid is.
Als voorlaatste denk ik dat er nog wel een ticketschuiver na moet. Al klinkt de combi met Tame Impala wel als muziek in de oren. Maar goed, anno nu is dat misschien wel de ticketschuiver die je zoekt.

Horror.

Ik trek me vandaag maar even op aan de zekerheid dat Phoebe ook in de mix zit. En dat we Tame Impala al staan hebben.
Haha, dit is exact wat sommigen bedoelen denk ik. Zulke namen moet je er in Werchter altijd bijnemen. Laatste zaaltour had MGK ook al België niet gedaan.

Users who are viewing this thread