K koekroeck Sunset slot 6 mrt 2018 2.604 2.764 Vandaag om 12:00 #101 elo zei: Die hype mag tegen dan toch wel weer over zijn. Maskers af en er komt 300 man. Klik om te vergroten... En toch marcheert het goed
elo zei: Die hype mag tegen dan toch wel weer over zijn. Maskers af en er komt 300 man. Klik om te vergroten... En toch marcheert het goed
D Dixiekakker Playlistbediener 8 nov 2025 21 13 Vandaag om 12:24 #102 Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter
Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter
Tinus101 Sunset slot 21 nov 2022 2.264 2.986 Vandaag om 12:33 #103 Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Hier iemand van “generatie Pommelien” die gisteravond naar Madness is geweest en dat was niet veel meer… Waarderingen: elo, swissepfan, Timmetje en nog 2 andere personen
Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Hier iemand van “generatie Pommelien” die gisteravond naar Madness is geweest en dat was niet veel meer…
A abc123 Randprogramma 17 feb 2025 225 295 Vandaag om 13:05 #104 Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee. Waarderingen: jarne
Dixiekakker zei: Kennen generatie Pommelien Madness nog? Ik hoop van wel en hoe zot zou het zijn deze band nog eens te mogen zien op Werchter Klik om te vergroten... Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee.
johanra Sunset slot 13 sep 2021 2.269 5.638 Vandaag om 13:51 #105 The National - Lady Gaga Angèle - Depeche Mode Placebo - Billie Eilish Raye - Pearl Jam Barn headliners: Faith No More - Nine Inch Nails - Sigur Rós - Tomora voor rond een uur of zes in de Barn: Tears for Fears - Pet Shop Boys
The National - Lady Gaga Angèle - Depeche Mode Placebo - Billie Eilish Raye - Pearl Jam Barn headliners: Faith No More - Nine Inch Nails - Sigur Rós - Tomora voor rond een uur of zes in de Barn: Tears for Fears - Pet Shop Boys
swissepfan Sunset slot 7 dec 2022 3.225 3.564 Vandaag om 14:05 #106 johanra zei: The National - Lady Gaga Angèle - Depeche Mode Placebo - Billie Eilish Raye - Pearl Jam Barn headliners: Faith No More - Nine Inch Nails - Sigur Rós - Tomora voor rond een uur of zes in de Barn: Tears for Fears - Pet Shop Boys Klik om te vergroten... Waar mag ik tekenen en ineens mijn 320 euro naartoe sturen? Waarderingen: johanra
johanra zei: The National - Lady Gaga Angèle - Depeche Mode Placebo - Billie Eilish Raye - Pearl Jam Barn headliners: Faith No More - Nine Inch Nails - Sigur Rós - Tomora voor rond een uur of zes in de Barn: Tears for Fears - Pet Shop Boys Klik om te vergroten... Waar mag ik tekenen en ineens mijn 320 euro naartoe sturen?
R redondo28 Gouden Tip 10 mei 2023 452 451 Vandaag om 14:07 #107 Een dag met the national - bon iver - tame impala zou een droom zijn
chimaera Campingartiest 1 mrt 2023 84 184 13 minuten geleden #108 abc123 zei: Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee. Klik om te vergroten... Geef maar door naar Graspop. Daar lusten we die uitgerangeerde acts wel.
abc123 zei: Dat soort uitgerangeerde acts hoeven we echt niet te willen op RW. Wint niemand iets mee. Klik om te vergroten... Geef maar door naar Graspop. Daar lusten we die uitgerangeerde acts wel.