Alles hangt af van de omstandigheden. Maar meestal is het oké. Op zaterdag zal er echt geen probleem zijn.voor mij de eerste keer RW. heb afgelopen jaar Werchter Boutique gedaan. daar natuurlijk geen gespreide uitstroom dus 3 uur vastgezeten op de parking.
hoe zit het op een RW weekend als je gewoon wegrijd na de headliner? neem aan dat het minder erg is maar moet ik alsnog rekening houden met lang wachten? we zullen vertrekken na 21P op zaterdag.

