Het is een buffet maar enkel op Hive Resort is het "all you can eat", op The Hive kan je 1x eten halen en in theorie mag je enkel een redelijke hoeveelheid meenemen maar wat redelijk is en of daar echt controle op is weet ik niet. Sowieso geldt voor het buffet alleen nemen als je 's morgens echt uitgebreid wil ontbijten en dus meer dan 8 bonnen per dag zou spenderen aan ontbijt en aan die 8 zit je nog wel verrassend snel.Ik was eens aan het zien voor dat ontbijt aan The Hive.
4 dagen ontbijt voor €125. Wie heeft er al ervaring mee? Mag je meerdere keren halen of is dat een geserveerd ontbijt?
