Rock Werchter 2026

Ondertussen zijn de sets van FKA Twigs en The Cure verlengd, zie ik.

Leuk, maar nu overlapt Twigs wel een stuk met Kae Tempest… Twigs speelt nu wel langer dan headliner The XX… Bijna anderhalf uur.

Ondertussen zijn de sets van FKA Twigs en The Cure verlengd, zie ik.

Leuk, maar nu overlapt Twigs wel een stuk met Kae Tempest… Twigs speelt nu wel langer dan headliner The XX… Bijna anderhalf uur.
Dikke kans dat er nog wat meer geschoven gaat worden nu Barn en Klub C kunnen overlappen.

Wie weet zetten ze Goldband exclusief voor de zomer op RW ipv Elvis Costello. In november treden de stukadoors weer op maar dit exclusief voor Cera-vennoten in de Lotto Arena. 20 Euro staanplaats en 25 Euro voor een zitplaats. Voorlopig zijn ze nergens anders aangekondigd.
Hoezp ipv Elvis Costello. Die staat er gewoon.

• Leuk
Waarderingen: elo en mattman
Wie weet zetten ze Goldband exclusief voor de zomer op RW ipv Elvis Costello. In november treden de stukadoors weer op maar dit exclusief voor Cera-vennoten in de Lotto Arena. 20 Euro staanplaats en 25 Euro voor een zitplaats. Voorlopig zijn ze nergens anders aangekondigd.
Na editors, nu goldband, je wilt precies echt niet dat Costello komt 😉

• Leuk
Waarderingen: phil
Actually wondering if The Vaccines might pull out myself. They’ve been announced to support Lewis Capaldi today at BST on the same day they’re meant to be playing Mad Cool. Mad Cool is their only other European festival on their website so it really wouldn’t surprise me if they skipped it all together (just me making up assumptions in my head probably)

Actually wondering if The Vaccines might pull out myself. They’ve been announced to support Lewis Capaldi today at BST on the same day they’re meant to be playing Mad Cool. Mad Cool is their only other European festival on their website so it really wouldn’t surprise me if they skipped it all together (just me making up assumptions in my head probably)
Niks van gehoord

Leuk, maar nu overlapt Twigs wel een stuk met Kae Tempest…

Yes, wordt ook het begin van Agnes Obel missen. Ben er nog niet uit of ik na Twigs misschien toch gewoon een snelle pauze pak en vervolgens een goeie plek bij CDW.

Belooft wel wat goeds, die verlenging van Twigs??

Users who are viewing this thread