Rock Werchter 2026

Ook TLDP heeft een lekker nummer gedropt trouwens. Big Dog speelden ze al even, maar met deze de geruststelling dat het ook in juli in de setlist zit.
TLDP is voor mij een no brainer. Top 3 must see van het festival. Barn was uiteraard nog beter geweest.

We're coming from Germany by train. What exactly is Leuven train station called? On the Deutsche Bahn site there are lots of options for Leuven.

Thanks all.
I looked on the website of Deutsche Bahn. There's only 1 station in that list (Leuven), all the others are called "ziel" and are probably bus stops or something like that.

Man .. the Haunted Youth. Een band waar ik eigenlijk in het eerste album weinig mee had maar dit album ...

Betekent zowat dat The Cure op zaterdag stiekem al een barn show doet.
Op muzikaal vlak een van de sterkste bands van de lineup. Mag België heel erg trots op zijn, chapeau!

Edit: die barn gaat ramvol staan. Gaat taferelen zijn zoals met andere Belgische publiekslievelingen.

Vind het wel een logische main stage naam eigenlijk. Sound is er groots genoeg voor.
Jawel, maar in de barn zou het nog beter zijn ( zoals het merendeel van de concerten) main stage in de zon om 16 uur of barn om 20 uur. Ik zou het wel weten. Maar de sound hebben ze. En Abigail zal de main wel inpalmen.

Jawel, maar in de barn zou het nog beter zijn ( zoals het merendeel van de concerten) main stage in de zon om 16 uur of barn om 20 uur. Ik zou het wel weten. Maar de sound hebben ze. En Abigail zal de main wel inpalmen.
Vorige passage in 2024 was ook al in de Barn.

Aangezien het nu een beetje stilte voor de storm is, ben ik benieuwd:

1. Welke van de acts die dit jaar nog redelijk onbekend zijn, gaat volgens jou de komende jaren heel groot worden?

2. Welke onbekende act heb jij ooit op RW gezien die daarna heel bekend is geworden?

Aangezien het nu een beetje stilte voor de storm is, ben ik benieuwd:

1. Welke van de acts die dit jaar nog redelijk onbekend zijn, gaat volgens jou de komende jaren heel groot worden?

2. Welke onbekende act heb jij ooit op RW gezien die daarna heel bekend is geworden?
Muse in 2000.

We're coming from Germany by train. What exactly is Leuven train station called? On the Deutsche Bahn site there are lots of options for Leuven.

Thanks all.
Da ist ein bahnhof im Brüssel mit der name "Brussel Centraal" und also das hauptbahnhof von Antwerpen ist "Antwerpen Centraal". Aber bitte suchen Sie NICHT für "Leuven Centraal" weil das ist eine Gefängnis 😂 😅 😂 :LOL:

Suchen Sie für Leuven station oder Leuven. Nür "Leuven". Normale weise das ist wohin du fahrst für Rock Werchter ;)

Die besten Anreise von köln ist via Lüttich und von Lüttich gehen Sie nach Leuven mit IC533

Diese Anreise ist am Mittwoch

1778280005444.png

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan
Volgend jaar wemelt het van vrouwelijke headliners die nog nooit (Olivia Dean, Billie Eilish, Chappell Roan, Charli XCX, Sabrina Carpenter, Rosalia,..) of slechts een keer al headliner waren (Dua Lipa, Olivia Rodrigo,...). Een stukje uit de Olivia Dean recensie deze vm in de Morgen:
Ze liep erbij als een diva uit de roaring twenties en teleporteerde een uitverkocht en uitzinnig Vorst Nationaal naar de Motown-gloriejaren. Alles aan Olivia Dean was retro, maar tegelijk wierp de Britse soulsensatie zich op als de headliner van de toekomst.

Volgend jaar wemelt het van vrouwelijke headliners die nog nooit (Olivia Dean, Billie Eilish, Chappell Roan, Charli XCX, Sabrina Carpenter, Rosalia,..) of slechts een keer al headliner waren (Dua Lipa, Olivia Rodrigo,...). Een stukje uit de Olivia Dean recensie deze vm in de Morgen:
Ze liep erbij als een diva uit de roaring twenties en teleporteerde een uitverkocht en uitzinnig Vorst Nationaal naar de Motown-gloriejaren. Alles aan Olivia Dean was retro, maar tegelijk wierp de Britse soulsensatie zich op als de headliner van de toekomst.
Thanks man!

The National in de marquee in 2008, voor een halve tent als 2 de groep va de dag dacht ik.
❤️ (Goede intro ook van die TMF kerel)

Bijzonder hoe in zichzelf gekeerd Matt toen nog op het podium stond. 180 graden verschil met vandaag de dag. Toen ook nog met violist op het podium.

• Leuk
Waarderingen: Inaaaa en phil

Users who are viewing this thread