Rock Werchter 2026

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de A1 camping?

Ik was dit jaar te laat voor de reguliere Hive tickets, maar heb wel A1 tickets. Over A1 kon ik niet zoveel info vinden, dus had al een post geplaatst op het kampeerervaringen topic, maar volgens mij wordt daar niet zoveel op gekeken :LOL:.

Het gaat er mij met name om of je een beetje vlotjes het terein opkomt en plekje vindt met een redelijk grote (niet popup) tent en of er 's nachts wat te beleven valt.

Aangezien de camping pas op donderdag opengaat wil ik er wel zeker van zijn om 14u bij All them Witches te staan.

Dus er is twijfel om alsnog voor Hive kaartjes te kijken. Als het vinden van een plekje niet zo'n hel is als op de Hive, wil ik wel genoegen nemen met wat minder voorzieningen
Ga nu voor 4e keer naar de A1 na jarenlang op de C3 geslapen te hebben

Als je voor 10 uur op t terrein bent komt t wel goed, daarna wordt t wat proppen; ligt er ook aan met hoeveel en hoe gek je wilt doen met je setup.
Is gewoon vrije toegang; dus dat maakt t wel een beetje uitdagend. Vorige keer waren we er om 8;30 en konden we echt ons ideale stekje nog claimen. Maar daarna gaat t wel echt hard.

Afterparty is altijd een groot meezing festijn. Veel guilty pleasures. Hangt altijd prima sfeer iig

Zoek die camping maar op op instagram voor sfeerimpressies van vorige keren

Ontbijt tentje is ook gewoon prima, er is een plek om te koken ook, blauwe parking is dicht in de buurt en je bent zo op t terrein
sixpack koude Juup voor 12 euro te koop ook, ideaal

Ik vind het een prima camping iig, vooral omdat ik 40+ ben, hive is volgens mij wel een stuk jonger allemaal

Als je voor 10 uur op t terrein bent komt t wel goed, daarna wordt t wat proppen; ligt er ook aan met hoeveel en hoe gek je wilt doen met je setup.
Is gewoon vrije toegang; dus dat maakt t wel een beetje uitdagend. Vorige keer waren we er om 8;30 en konden we echt ons ideale stekje nog claimen. Maar daarna gaat t wel echt hard.

Afterparty is altijd een groot meezing festijn. Veel guilty pleasures. Hangt altijd prima sfeer iig

Ontbijt tentje is ook gewoon prima, er is een plek om te koken ook, blauwe parking is dicht in de buurt en je bent zo op t terrein

Ik vind het een prima camping iig, vooral omdat ik 40+ ben, hive is volgens mij wel een stuk jonger allemaal
Eens, ik vind A1 prima. Goede sfeer, wij komen uit NL en zijn er meestal rond 11 uur, wel zoeken, maar meestal wel een goed plekkie.

Douche niet geweldig, maar het is een festivalcamping. Meestal ga ik op de dag even terug naar de camping om te douchen. Wc's op het terrein zijn beter dan op de camping, zeker na een dag of 2.

• Leuk
Waarderingen: NooT

Dank voor de info. Ik ben zelf Hive gewend maar lig nu voor het eerst op A1. Ik kom deze keer in m’n eentje en een stuk minder ver lopen leek me wel ideaal.

Worden de wc’s en douches een beetje bijgehouden? Daar hecht ik misschien nog wel het meeste waarde aan, voor de rest zal ik er niet zo veel te vinden zijn 😬

Dank voor de info. Ik ben zelf Hive gewend maar lig nu voor het eerst op A1. Ik kom deze keer in m’n eentje en een stuk minder ver lopen leek me wel ideaal.

Worden de wc’s en douches een beetje bijgehouden? Daar hecht ik misschien nog wel het meeste waarde aan, voor de rest zal ik er niet zo veel te vinden zijn 😬
jawel, gewoon ok, maar zoals andere zeggen, nr2 kun je beter bewaren voor t terrein. Vooral rechterkant main wordt echt regelmatig afgezet en compleet schoongespoten door de dag heen.

Mocht je je geen remi willen voelen; kom gerust bij ons op de koffie/bier, wij zijn dit jaar ook maar met weinig op camping; gros doet dit jaar mobilhome terrein dus die zien wij ook pas op t terrein ;)

PS; neem contanten mee; tientjes en vijfjes vinden ze fijn daar

Laatst bewerkt:
  • Metal!
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en NooT
jawel, gewoon ok, maar zoals andere zeggen, nr2 kun je beter bewaren voor t terrein. Vooral rechterkant main wordt echt regelmatig afgezet en compleet schoongespoten door de dag heen.

Mocht je je geen remi willen voelen; kom gerust bij ons op de koffie/bier, wij zijn dit jaar ook maar met weinig op camping; gros doet dit jaar mobilhome terrein dus die zijn wij ook pas op t terrein ;)

PS; neem contanten mee; tientjes en vijfjes vinden ze fijn daar
Ik had ook ergens iets gelezen over gewone wc's op A1 tegen betaling.
Of zouden ze daar het toilet aan de weg mee bedoeld hebben?

Ik vond het niet erg om wat te betalen voor een nummer 2 op een schone plee.
Voor de rest is een urinoir goed genoeg.

En hebben ze net als op de Hive ook gewone wasbakken en een heet water punt?
Vast wel, maar toch even checken.

Ik had ook ergens iets gelezen over gewone wc's op A1 tegen betaling.
Of zouden ze daar het toilet aan de weg mee bedoeld hebben?

Ik vond het niet erg om wat te betalen voor een nummer 2 op een schone plee.
Voor de rest is een urinoir goed genoeg.

En hebben ze net als op de Hive ook gewone wasbakken en een heet water punt?
Vast wel, maar toch even checken.
Er zijn ook betaalde wc's op A1, maar soms wel langere rijen daar.

• Leuk
Waarderingen: NooT
Er zijn ook betaalde wc's op A1, maar soms wel langere rijen daar.
klopt; je hebt verder rijen met water punten om je te wassen en tanden te poetsen sws. Daar heb ik me ook wel eens provisorisch opgefrist. Heet waterpunt heb je niet. Kunt volgens mij wel heet water krijgen voor wat noodles of zo. Ik heb meestal gewoon ontbeten in t ontbijt tentje. Laatste dag krijg je vaak nog wat voor niets omdat ze over hebben. Fruit hapjes e.d.

Wij komen waarschijnlijk pas later in de middag aan rond 14/15 uur. Maar zijn maar met 2 personen.
Dus maar 1 tentje. Hoe is de kans op een rustig plekje?
Mijn ervaring is dan ook alleen maar The Hive om mee te vergelijken hier heb ik meer dan 10 jaar gelegen.

Wow en oeps. Dit maakt een nieuwe dagindeling nodig, nu je echt wel wat tijd nodig hebt om van de Barn naar Klub C te lopen.
Gelukkig blijf ik erbij dat pakweg Kae Tempest > FKA Twigs goed te doen moet zijn qua drukte.

Leuk nieuws hoor. Meer plek is altijd goed. Weten we wel ook meteen hoe op zaterdag een Barn en KlubC naam tegelijkertijd kunnen staan.

mooi! Dat gaan we toch echt wel voelen! De druk op het terrein ter hoogte van klub c was echt veel te hoog! Heel benieuwd naar de nieuwe slope!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wow en oeps. Dit maakt een nieuwe dagindeling nodig, nu je echt wel wat tijd nodig hebt om van de Barn naar Klub C te lopen.
Dat is het enige grote nadeel inderdaad... Gaat het blokje Franz Ferdinand - Kae Tempest - FKA Twigs - Agnes Obel wel wat lastiger maken.

Users who are viewing this thread