Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet dat ze tickets aan de man wilden brengen aan 2O procent van de ticketprijs. Live Nation doet dat enkel bij een zwakke ticketverkoop zoals vorig jaar bij Sam Fender, 3000 tickets met korting via CERA. Maar nu dat Bryan Adams afzegde kunnen ze natuurlijk niet anders dan heel het concert annuleren.
Ik weet dat ze tickets aan de man wilden brengen aan 2O procent van de ticketprijs. Live Nation doet dat enkel bij een zwakke ticketverkoop zoals vorig jaar bij Sam Fender, 3000 tickets met korting via CERA. Maar nu dat Bryan Adams afzegde kunnen ze natuurlijk niet anders dan heel het concert annuleren.
Tegen dat het zo ver was zullen die wel een goede 45k aantikken lijkt me.
Blijft voor de meesten een behapbaar festvaldagje. Die man trekt nog altijd Sportpaleizen vol.