Rock Werchter 2026

Maar wat weet jij nu over de ticketverkoop 😂
Ik weet dat ze tickets aan de man wilden brengen aan 2O procent van de ticketprijs. Live Nation doet dat enkel bij een zwakke ticketverkoop zoals vorig jaar bij Sam Fender, 3000 tickets met korting via CERA. Maar nu dat Bryan Adams afzegde kunnen ze natuurlijk niet anders dan heel het concert annuleren.

Ik weet dat ze tickets aan de man wilden brengen aan 2O procent van de ticketprijs. Live Nation doet dat enkel bij een zwakke ticketverkoop zoals vorig jaar bij Sam Fender, 3000 tickets met korting via CERA. Maar nu dat Bryan Adams afzegde kunnen ze natuurlijk niet anders dan heel het concert annuleren.
Dat gebeurd elk jaar bij de dagevents. En wauw 3000 op 60.000 dat is 5 procent 😂

• Haha
Waarderingen: Bwoite
Bij Cera kan je die altijd kopen hoor met korting 🙃

Deus op de Nick Cave dag subben, dat zou ook wel aanslaan. Deus is al eens headliner en curator geweest toen Live is Live een echt festival was.
Maar goed verkoop je dat dan als een naam die curator Cave zelf zou uitkiezen, zoals hun persberichten graag deelden?

Kan me ook niet voorstellen dat dit een vetpot was qua verkoop, trouwens.
Tegen dat het zo ver was zullen die wel een goede 45k aantikken lijkt me.
Blijft voor de meesten een behapbaar festvaldagje. Die man trekt nog altijd Sportpaleizen vol.

Thought these were a certainty for Werchter too. Wonder what’s happened to them.

Bijlagen

• IMG_3843.png
    IMG_3843.png
    226,2 KB · Weergaven: 75

Users who are viewing this thread