Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het werd na twee jaar anoniem gluren toch maar tijd om ook account aan te maken Welke namen hopen jullie op the Slope te zien? Na twee keer RW te hebben meegemaakt verreweg het leukste podium! Jullie enthousiasme hier in het forum werkt aanstekelijk en ik vind het het bijna net zo leuk als het festival bezoeken zelf haha
Het werd na twee jaar anoniem gluren toch maar tijd om ook account aan te maken Welke namen hopen jullie op the Slope te zien? Na twee keer RW te hebben meegemaakt verreweg het leukste podium! Jullie enthousiasme hier in het forum werkt aanstekelijk en ik vind het het bijna net zo leuk als het festival bezoeken zelf haha
Gisteren zijn ze op de socials begonnen aan het uitlichten van alle namen van een bepaalde dag.
Gisteren was dat donderdag, ik ga ervanuit dat ze vandaag vrijdag doen.
Bouwen ze op naar nieuwe namen op vrijdag?
Gisteren zijn ze op de socials begonnen aan het uitlichten van alle namen van een bepaalde dag.
Twee jaar geleden begonnen ze op 17 januari weer met een rondje aankondigingen, vorig jaar werden ze op 7 februari weer wakker. Ergens in de komende weken dus.
Of begin volgende week? Deze week nog ESNS, dus misschien deze week nog even boosten met wat recaps en volgende week en de week erna de laatste namen eruit krijgen? Pakketje Slope van 25 namen en dan nog eentje met de overige 25.
Is daarna de weg vrij voor Pukkelpop om er vanaf begin februari aan te beginnen.
Allesbehalve een verlies lijkt me en ook ander publiek dan Werchter zelf, dus op zich geen probleem dat de data gelijk vallen met Werchter.
Wel extra drukte op de Brusselse ring voor zij die op woensdag naar het festival gaan. Of donderdagavond er snel na het werk willen geraken. Wordt redelijk chaos.