Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I am expecting The Last Dinner Party to be subbing the barn opposite Teddy Swims with a the Barn I think is their second biggest stage still awaiting a headliner and they have less names announced. I would not write it off that Royel Otis headline the Barn though and a different act 4th down as judging by venue size Vorst would be big enough to headline the Barn.
Vond het optreden in Vorst echt geweldig. Op een gegeven moment tijdens een nummer stond er op het scherm (dance with the person next to you) en toen ging het publiek los, iedereen die zitplaatsen had ging rechtstaan en dansen. Heel dansbare show die perfect op een mainstage om 14/15u past. Geen moment stilgezeten!
Met open blik naartoe gegaan om het een kans te geven maar ik vond het echt teleurstellend. Moest 2 Many dj’s erna geen set gespeeld hebben was ik ook vertrokken zoals vele anderen.
Met open blik naartoe gegaan om het een kans te geven maar ik vond het echt teleurstellend. Moest 2 Many dj’s erna geen set gespeeld hebben was ik ook vertrokken zoals vele anderen.
Ik geloof niet helemaal dat iemand die Rodrigo als kindermuziek classificeert met een open blik is gaan kijken. Want dat is het natuurlijk helemaal niet - dat heb je inmiddels ook live kunnen zien.
Olivia was gewoon goed, maar miste nog net dat tikje meer om het volledig binnen te koppen als headliner op Werchter. Piranha43 is gewoon iemand die graag zeurt over de 'kindermuziek' die hij Werchter onwaardig vind, en negeert graag dat er op zondag traditioneel al ietwat van een uittocht is en dat het bijna heel de dag rotweer was ( en het ook regende tijdens Rodrigo).
Olivia was just fine, but she just lacked that extra something to completely cap it as a headliner at Werchter. Piranha43 is just someone who likes to complain about the "children's music" he considers unworthy of Werchter, and happily ignores the fact that there's traditionally a bit of an exodus on Sunday and that the weather was awful almost all day (and it even rained during Rodrigo).
They might just have their own opinion on the show different to you. You are saying yourself she was lacking something to round it off as a Werchter headliner, Piranha43 did not enjoy it so does not seem to ne something he is moaning about more than just seeing it as an extended lack of what you did anyway.
Ik vond Olivia echt héél goed en in de golden circle was het zeer aangenaam vertoeven.
Strakke productie en bovendien toch meer rock-'n-roll attitude dan wat ik vooraf verwacht had.
Als ze ooit terugkomt op RW ga ik zeker terug kijken.
Even vooruit kijken: volgende dinsdag headliners Sziget, hopelijk dinsdag ook nieuw pakketje namen RW.
Is er nog ander belangrijk festivalnieuws dat maandag of dinsdag valt?
Even vooruit kijken: volgende dinsdag headliners Sziget, hopelijk dinsdag ook nieuw pakketje namen RW.
Is er nog ander belangrijk festivalnieuws dat maandag of dinsdag valt?
Ik ga mezelf niet rijk rekenen met dinsdag een pakketje. Afgelopen week was het ook vrijdag 16 uur alleen voor het kleine zusje van RW. Daarom ga ik gewoon uit van vrijdag 16 uur voor het laatste pakketje met 10 tot 15 namen. En dat pakketje wordt geheadlined door Jack White en David Byrne en we gaan allemaal jolly de kerstdagen in!
Ik ga mezelf niet rijk rekenen met dinsdag een pakketje. Afgelopen week was het ook vrijdag 16 uur alleen voor het kleine zusje van RW. Daarom ga ik gewoon uit van vrijdag 16 uur voor het laatste pakketje met 10 tot 15 namen. En dat pakketje wordt geheadlined door Jack White en David Byrne en we gaan allemaal jolly de kerstdagen in!