Rock Werchter 2026

Justice staat ook tussen de namen op Mad Cool. Is natuurlijk ook een hele poos geleden dat die op Werchter gestaan hebben.
Goeiedag zeg, ik zit gewoon naar de line up van vorig jaar te kijken. Genoeg internet voor vandaag.
Je kijkt naar de poster van vorig jaar denk ik. Justice heeft geen tourdata in zomer 2026

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Last year and this year so far Mad Cool had 59 acts on their poster (didn’t count the dance stage). 17 of those acts last year crossed over to Werchter so we really should get plenty of that lineup appearing this year too

Mijn gevoel zegt dat we als headliners nog Moby, Kings of Leon en War on Drugs krijgen; Ik zie Mumford & Sabrina niet meer komen omdat overal de headlineslots behoorlijk gevuld zijn al, Florence naar Pkp en de overige headliners zijn al veelal uitgesloten.

Aanvulling met A Perfect Circle, Wolf Alice, Lorde, Teddy Swims, Halsey, David Byrne, Matt Beringer, Kasabian, Pixies, The Last Dinner Party, Pendulum, Paul Kalkbrenner en we hebben de bovenkant wel denk ik.

Komt wel degelijk iets aan, maar geen idee welke dag. Ook weer geen verrassing in elk geval.
De minste verrassing zou komen van The War on Drugs, Lorde of Kings of Leon.

Door de niet-aanwezigheid van Mumford and Sons op Mad Cool mogen we ze eerder opschuiven naar verrassing?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread