Rock Werchter 2026

Ão in de Klub of Barn zou magisch zijn. Ik zou Bazart eigenlijk ook wel weer tof vinden. Het is op papier niet mijn muziek, maar ik heb die nu al vier keer live gezien en dat was steeds 'boenk erop'. Als ze een band nodig hebben om de rode loper uit te rollen voor de headliners...dan kunnen ze slechter treffen dan Terryn en co. Rijtje Bazart - 21 Pilots - Gorillaz...dat werkt.

Ão in de Klub of Barn zou magisch zijn. Ik zou Bazart eigenlijk ook wel weer tof vinden. Het is op papier niet mijn muziek, maar ik heb die nu al vier keer live gezien en dat was steeds 'boenk erop'. Als ze een band nodig hebben om de rode loper uit te rollen voor de headliners...dan kunnen ze slechter treffen dan Terryn en co. Rijtje Bazart - 21 Pilots - Gorillaz...dat werkt.
Ik vrees dat het Gorillaz - 21 Pilots gaat zijn.

Als we Belgisch bezig zijn dan zie ik ook graag eens Iskander Moon verschijnen. Brengt een album uit in Maart

Ik denk dan vooral. Liefst maximaal 6 Belgen, en enkel die het echt verdienen. Je kan die Belgen overal al live zien.
Ik ben benieuwd of Channel Zero nog ergens zijn plek krijgt bij hun afscheid. Zeg me nu niet dat we daarvoor naar Kiewit moeten.

Users who are viewing this thread