Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet nog dat bij het nummer ‘come to me’ de massa enorm in beweging kwam. Werd omgeduwd en bleef ‘zweven’ in de mensenmassa, voetjes van de vloer. Vrij beangstigend als je weet dat een dag eerder mensen zijn doodgedrukt.
Headliners van Splendour Festival (VK) op 18 en 19 juli 2026 zijn the Wombats en Snow Patrol (laatste optreden RW 2024). Snow Patrol is ook headliner voor een festival in Liverpool On the waterfront (18 tem 21 juni). RW ligt daar mooi tussenin. Kansen dat Snow Patrol terugkeert op RW?
Tenzij Snow Patrol een SimpleMinds vliegticket heeft.
Dan kan het. En ja ze zouden niet misstaan voor The Cure. Mooie combinatie. Zo zou een Kings Of Leon er ook goed staan.
Nodig? Nee er zijn imo acts die nu relevanter zijn voor zo een plek. En dat zeg ik ook terwijl ik zowat vooraan stond bij Snow Patrol in de Barn.
Wat een prachtoptreden was dat!!
Graag voorrang aan The XX, Gorillaz enz voor de combispots!
Benieuwd naar de headliner van NOS ALIVE. Nick Cave is al aangekondigd, The Cure speelt in Berlijn 2 dagen (10,11 juli) dus geen NOS Late. Wie weet 21 Pilots of Gorillaz? Of een nog niet bekende headliner.