Rock Werchter 2026

Maar de bal is nu aan Rock Werchter. The Cure zou al erg tof zijn maar laat ze maar niet met de Pilots, Mumford of Benson Boone afkomen. Dat zou het gemis van geen Cave nog erger maken. :)
Denk eigenlijk wel dat die er allemaal gaan staan. Wel aangevuld door aantal forum approved grote namen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Maar de bal is nu aan Rock Werchter. The Cure zou al erg tof zijn maar laat ze maar niet met de Pilots, Mumford of Benson Boone afkomen. Dat zou het gemis van geen Cave nog erger maken. :)
Maar even wat zou voor jou het wel goed maken dan wat realistisch is voor aankomend jaar?

Ja, major bummer he. Ineens weten we wel waarom ze de capaciteit willen verdubbelen.

Cave behoort tot m’n top 2 favoriete artiesten dus RW gaat ferm uit hun pijp mogen komen.

• Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Geen Nick Cave op RW is jammer, maar dan overweeg ik toch ook een dagje Antwerpen als de rest van de line-up te pruimen is.

Dan maar Pearl Jam. Enkel The Cure (en mogelijk Gorillaz) als legacy headliner zou magertjes zijn, tenzij er natuurlijk nog andere grote legacy bands touren waarvan we geen weet hebben... :unsure:

• Leuk
Waarderingen: phil en Everyknight
Wat ik verwacht (niet voor waarheid nemen):

Donderdag: Fred Again.. - Benson Boone
Vrijdag: Mumford & Sons - The xx
Zaterdag: 21 Pilots - Sabrina Carpenter
Zondag: The Cure - Gorillaz
Zelfs als er daar 75 procent van klopt, dan hebben ze gewoon weer een mooi lijstje. Gevestigde waarden, publiekslievelingen én opkomend talent. Benieuwd of Lorde alsnog ergens landt. Acht co-headliners. Objectief gezien sterk en veel publiekstrekkers. Niet per se het publiek dat hier zit, dat wel. Maar Muse, PJ en co lijken niet te touren. Dan is het keuzes maken. Zelfs met enkele namen die nog anders zijn.

• Haha
Waarderingen: phil
Wat ik verwacht (niet voor waarheid nemen, want denk dat we nog wat missen):

Zondag: The Cure - Gorillaz
Daar staan toch 4 acts die ik zo voor Cave zou willen ruilen haha. Eigenlijk maar vier namen die ik effectief zou willen zien. Weinig spannend lijstje.

Wat ik verwacht (niet voor waarheid nemen, want denk dat we nog wat missen):

Zondag: Gorillaz - The Cure
Oeff dat zou al een top dag programmering moeten worden met wat mooie barnheads wil ik met deze headliners een combi ticket willen kopen.

• Leuk
Waarderingen: Neeltje en RuneBrico

Users who are viewing this thread