Rock Werchter 2026

Johnny Marr was weergaloos enkele jaren terug, heel de Barn was mee. Maar ook hier durf ik niet meer op hopen.

Zal wel niet voor 1 datum naar het Europese vasteland komen anderzijds ...

• Leuk
Waarderingen: phil en ChrisV
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Duran Duran komt. Zo ja, dan misschien op zondag tussen Mogwai en David Byrne in de Barn?
Johnny Marr (zojuist aangekondigd op DTRH) mag ook best op herhaling komen.
Fucking Johnny Marr met zijn energieke band. Heb hem op Crammerock gezien een paar jaar terug en dat was fenomenaal.
Meezingen met Ask me, Panic of There is a light that never goes out. Super!

• Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Fucking Johnny Marr met zijn energieke band. Heb hem op Crammerock gezien een paar jaar terug en dat was fenomenaal.
Meezingen met Ask me, Panic of There is a light that never goes out. Super!
Ik was er toen ook in Crammerock. 'There is a light that never goes out', een nummer dat ik nooit had gedacht live te horen. Wat een fantastisch moment.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: 1979 en festibob
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Duran Duran komt. Zo ja, dan misschien op zondag tussen Mogwai en David Byrne in de Barn?
Johnny Marr (zojuist aangekondigd op DTRH) mag ook best op herhaling komen.
Duran Duran heeft op 2 juli een show in Skopje en op 7 juli in Verona. In dat geval zijn vier of vijf juli theoretische mogelijkheden
voor RW. Maar geloof er niet in.

Ik was er toen ook in Crammerock. 'Panic of There is a light that never goes out', een nummer dat ik nooit had gedacht live te horen. Wat een fantastisch moment.
Punt van discussie of het gitaarspel van Johnny of de zang van Morrissey het meest bepalende is voor de sound van the Smiths. Maakte toen in Klub C niet uit, want wij als publiek zongen het luidste.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Duran Duran doet toch geen festivals? En als ze het doen is het als headliner.
In Tilburg Live zijn ze headliner op 22 juni en ze spelen af en toe wel eens mee op een festival bv Live is Live maar meeste shows zijn arena shows bv op 7 juli in de Romeinse Arena van Verona.

Users who are viewing this thread