Rock Werchter 2025

We gaan enkel zondag en dat is de allereerste keer dat we niet combi gaan naar Rock Werchter. Iemand tips hoe dit best aan te pakken met parking zonder ellenlange uren te verschijten?

Vermoed dat er op de zondag niet heel veel verkeer meer zal zijn, omdat alle combi's tegen die tijd sowieso wel binnen zijn. Op basis van mijn Graspop ervaringen: zo vroeg mogelijk aankomen. Dit jaar rond 11:30 aangekomen rondom het terrein en een uur nodig gehad met filerijden, terwijl het jaar ervoor we er al rond 9:30 of iets dergelijks waren, konden zo doorrijden en ook direct aan de beurt met tickets wisselen.

Die op vliegveld iig wel 😂
Ik ben Pinkpop gewend waar ze helemaal geen poortjes hebben dusja ik zit echt te kijken hoe alles nu werkt
Het is hier al eens gezegd, maar mijn ervaringen zijn van de regular camping, daar kunnen ze je tas nakijken. Mijn ervaring is dat ze dat doen als ze iets niet vertrouwen of als je bijdehand gaat doen.

Zo nam ik in het verleden altijd een fles Whiskey (idd in mijn handdoek onderin de tas) mee en met mijn hondstrouwe gezicht ben ik nooit gecontroleerd.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Zoveel spanning om later vandaag alleen naar Werchter te vertrekken. Enerzijds om mijn 34weken zwangere vrouw alleen thuis achter te laten, anderzijds om de tijd op de camping alleen door te brengen. Al is het vooral dat eerste, want helemaal alleen ben je immers nooit op een festival 😁
Ik zie je daar!

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Ik nog een ochtendje werken en dan ergens tussen 2 en 3 die kant op vanuit midden NL. Hopelijk zit het verkeer een beetje mee en staan we einde middag/begin avond met ons tentje op The Hive!

Wat geven de weerapps die jullie gebruiken aan qua neerslag? Dat wil je natuurlijk wel voor zijn.

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Het is hier al eens gezegd, maar mijn ervaringen zijn van de regular camping, daar kunnen ze je tas nakijken. Mijn ervaring is dat ze dat doen als ze iets niet vertrouwen of als je bijdehand gaat doen.

Zo nam ik in het verleden altijd een fles Whiskey (idd in mijn handdoek onderin de tas) mee en met mijn hondstrouwe gezicht ben ik nooit gecontroleerd.
Of in uwe slaapzak wikkelen, vinden ze nooit.

Ik nog een ochtendje werken en dan ergens tussen 2 en 3 die kant op vanuit midden NL. Hopelijk zit het verkeer een beetje mee en staan we einde middag/begin avond met ons tentje op The Hive!

Wat geven de weerapps die jullie gebruiken aan qua neerslag? Dat wil je natuurlijk wel voor zijn.
Weeronline geeft aan rond 17/18 uur lichte regen, 19 uur droog, 20/21 uur weer lichte regen.

JAAAAAA, vandaag richting Werchter.
Hopelijk een mooie editie zonder al teveel babbelaars tijdens de concerten. Gisteren bij Future Islands in de OLT was het weer de moeite met de meest bizarre gesprekken tijdens het concert.

Weinig regen. Alleen zondag minder leuk weer. Maar dat laat de pret niet drukken

Volgens buienradar blijft het zondag ook gewoon droog! Komt vast goed.

Bekijk bijlage 14968
Buienradar moet je niet checken op die manier, hoogstens op de dag zelf. Hun voorspellingen zijn de minst accurate die je kan vinden.

Zondag ziet er nu best regen en zelfs onweerachtig uit. Hoop echt dat dat nog oplost. De andere 3 dagen zien er meer dan prima uit! Zin in!

Veel plezier iedereen en hopelijk tot op de weide.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Louwers
Nog maar een paar uurtjes werken, laatste dingen inpakken en dan die kant op. Zag net de foto’s van vorig jaar nog voorbijkomen en nu nog meer zin in. Sterkte voor iedereen die vandaag de tent nog moet opzetten. Ik wapper jullie in gedachten veel koelte toe.

Buienradar moet je niet checken op die manier, hoogstens op de dag zelf. Hun voorspellingen zijn de minst accurate die je kan vinden.

Zondag ziet er nu best regen en zelfs onweerachtig uit. Hoop echt dat dat nog oplost. De andere 3 dagen zien er meer dan prima uit! Zin in!

Eens. Grappig dat uitgerekend buienradar geen idee heeft hoe ze neerslag in de toekomst moeten voorspellen.

Anyway, mijn go-to weersite geeft inderdaad ook regen voor zondag, maar wel de hele dag elk uur een drupje en een zonnetje tegelijk. Wat meestal betekent dat ze denken dat het ergens op de dag wel iets gaat regenen, maar dat het simpelweg nog niet te voorspellen is hoe laat dat zal zijn. De hoeveelheid lijkt mee te vallen en het zal waarschijnlijk niet de ganse dag zijn. Ik blijf positief!

Onweerachtig rijmt niet echt met de 4mm die ze maar schijnen te voorspellen voorlopig.

Users who are viewing this thread