Rock Werchter 2025

Die zondag is avond toch best lastig ondanks dat het (behalve Rufus) niet helemaal in mijn straatje past.

Lekker makkelijk naar Gracie met een lekker biertje in het zonnetje of naar het toch iets moeilijkere Soulwax waar je, je toch maar moet afvragen hoe groot het feestje gaat worden.

Wel een stukje van Noah kijken en dan de kans lopen op een minder plekje bij Rufus.

Rufus helemaal afkijken of wil ik toch een mooi plekje bij Olivia haha. Lastig hoor.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Louwers en JP5
Die zondag is avond toch best lastig ondanks dat het (behalve Rufus) niet helemaal in mijn straatje past.

Lekker makkelijk naar Gracie met een lekker biertje in het zonnetje of naar het toch iets moeilijkere Soulwax waar je, je toch maar moet afvragen hoe groot het feestje gaat worden.

Wel een stukje van Noah kijken en dan de kans lopen op een minder plekje bij Rufus.

Rufus helemaal afkijken of wil ik toch een mooi plekje bij Olivia haha. Lastig hoor.
Goose-Soulwax-Rufus
💃🏻🕺🏻

• Leuk
Waarderingen: roluf en festirock
Als de shuttlebus van station Leuven je afzet, hoelang is het dan nog wandelen naar The Hive?

Even klaar nu met de weersverwachting, lijstjes en andere onzin en tijd voor een belangrijke vraag: wanneer word er nou eens Guinness geschonken op RW?

• Leuk
Waarderingen: RW2014 en Paddy
Vreemd dat ze die boekten. Ik was 2 jaar terug op Pinkpop voor Qotsa toen ie daar headliner was. Die man haalt geen enkele noot meer en lult z'n show dan maar vol. Het was zielig, en dat zag het kleinste kind. Ze hadden dat toch kunnen en moeten weten?
Als ze zich moeten baseren op vorige passages: het concert in het Sportpaleis paar jaar terug (zal het jaar van Pinkpop geweest zijn) was gewoon zeer goed.
Misschien wat te veel Last Vegas vibes soms, maar net niet te afgelikt waardoor het constant bleef boeien.

Gisteren niet gezien, maar dat praten tussen de songs door verbaast niet.
Nou, liever praten om op adem te komen dan een artiest die minutenlang de backstage induikt en intussen wat intermezzo's afspeelt op een video screen.

Soulwax waar je, je toch maar moet afvragen hoe groot het feestje gaat worden.
Soulwax moet je vooral naar toe voor het professionele muzikale live aspect, niet voor de party.
Feestje associeer ik eerder bij 2 Many DJ's.

• Leuk
Waarderingen: roluf
En waarom zouden we dit prachtige festival naar Olland verplaatsen?

Rock Werchter blijft gelukkig gewoon in Werchter, daarvoor hebben ze toch wel al heel wat investeringen gedaan in die terreinen.
Hola, ik heb nooit gepleit om Werchter naar Nederland te verhuizen. Die hebben al voldoende festivals. Als 'den Schuur' zegt dat hij aan een militaire legerbasis denkt als nieuw thuis voor zijn festival dan kraait niemand. Dus zo gehecht is de organisatie niet aan Werchter.

Benieuwd naar het concert en de gasten van Olivia Rodrigo vanavond in Glastonbury en of ze dat zwarte kleed van haar presentatie zal aandoen. Was wat 'Britser' lees minder kort dan haar Rio-pakje.

Net gezien, ideaal festivalweer vanaf eerste dag Rock Werchter en nauwelijks regen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Behalve die zondag. Maar dat zal ook wel weer overwaaien. En anders ben ik toch vooral in de tenten te vinden op zondag.

Het inpakken is begonnen. Maar wat een miserie wel als je zowel heel warm weer hebt als 20 graden met kans op (stevige) regen. Ik val er toch elk jaar van achterover hoeveel ik zit mee te sleuren naar de camping qua spullen en kleren, om nog maar over drank & eten te zwijgen. Heeft iemand hier advies over? Want voor woensdag avond heb ik al een nieuwe outfit me mee aangezien ik mijn kleren ga kunnen uitwringen gok ik. Als je een dikke bui op je krijgt ben je ook blij om een droge outfit aan te trekken… Het is mijn 10e jaar op The Hive maar ik heb toch altijd het gevoel dat de rest veel minder dan mij mee heeft 😂

Ik hoop écht dat ze woensdag voorzien zijn op de warme weer als we arriveren op The Hive. Flesjes water, schaduw, vernevelaars, en hopelijk geen belachelijk gedoe door een hele hoop mensen uuuuren te laten wachten in de blakende zon om een nieuw vak te openen op de camping.

Btw, gisteren Jokke en Dikke gezien op Genk On Stage. Gaat wel écht goed zijn. Jokke neemt het publiek helemaal mee en Dikke met liveband is toch wel een vibe.

Curious about Olivia Rodrigo's concert and guests tonight in Glastonbury and whether she will wear that black dress from her presentation. Was a bit more 'British' read less short than her Rio outfit.
If the rumours are true it’s a very good one, who also I think are likely to headline Werchter next year

Users who are viewing this thread